پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۱۱۳
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
نماینده تهران در مجلس از واردات گندم از سوی سعید حجاریان چهره شناخته شده جریان اصلاحات خبر داد.
شعار سال: علی خضریان عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران، در صفحه شخصی خود از واردات گندم توسط سعید حجاریان از چهره‌های شناخته شده جریان اصلاحات خبر داد.

خضریان نوشت: «در سوال از ⁧‫وزیر جهاد کشاورزی‬⁩ پیرامون حذف بودجه خودکفایی ⁧‫گندم‬⁩ از یک شخصیت پرنفوذ سیاسی گفتم که با استفاده از فضای تضعیف شده تولید داخلی اقدام به واردات محموله‌های گندم از خارج از کشور نموده است؛ این شخص کسی نیست جز جناب ⁧‫سعید حجاریان‬⁩ از تئوریسین‌های جریان اصلاحات!

جناب ⁧‫حجاریان‬⁩ همچنین از تئوری‌پردازان و حامیان اصلی روی کار آمدن دولتی است که با بی‌تدبیری‌هایش از طرفی ⁧‫خودکفایی‬⁩ کشور در موضوع استراتژیک گندم را به مخاطره انداخته و از طرف دیگر بستر را برای ⁧‫واردات‬⁩ این کالای سابقا خودکفا شده با ارز مرجع (جهانگیری) برای وی امثال فراهم ساخته است.
 
حذف بودجه ⁧‫خودکفایی گندم‬⁩ توسط ⁧‫دولت

جناب سعید حجاریان در ۲۰ اسفندماه سال ۱۳۹۲ و تنها چندماه پس از پیروزی جناب ⁧‫حسن روحانی‬⁩ و استقرار ⁧‫دولت یازدهم‬⁩، با شراکت فرزندش محسن، اقدام به ثبت شرکتی به نام ⁧‫راشا تندیس پارسیان‬⁩ در حوزه واردات کالا‌های اساسی نموده است.

اسناد نشان می‌دهند جناب حجاریان تحت لوای این شرکت خانوادگی و در ادامه فامیلی، چندین محموله محصولات زراعی اعم از گندم را به کشور وارد کرده است؛ تا حذف بودجه ⁧‫خودکفایی گندم‬⁩ توسط ⁧‫دولت‬⁩ و ادامه روند ⁧‫واردات‬⁩ گندم، ضربه محکمی به تولید این کالای استراتژیک بزند.

آقای حجاریان درحالی ژست ⁧‫جامعه مدنی‬⁩، حمایت از جنبش پابرهنگان، سینه چاک کردن برای قیام گرسنگان و... را بیان نموده که یکی از کاسبان نان مردم در شرایط کمبود ارز می‌باشد؛ و انتظار می‌رود پیرامون نقش خود در مدیریتی که مردم را دچار این آشفتگی‌های ⁧‫اقتصادی‬⁩ نموده است، توضیح دهد.»
 
واردات گندم و کاسبی حجاریان با نان مردم!
واردات گندم و کاسبی حجاریان با نان مردم!
 
واردات گندم و کاسبی حجاریان با نان مردم!
 
واردات گندم و کاسبی حجاریان با نان مردم!

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر:۲۳۰۹۸۰۵، tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین