پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۵۲
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
حجت‌الاسلام احمد سالک گفت: بسیاری از هجمه‌های دشمن در جنگ نرم بخصوص ولنگاری فرهنگی حاکم بر دولت زمانی از بین می‌رود که نگاه کارشناسان فرهنگی در حوزه‌های مختلف از حالت حداقلی اسلام به حداکثری تبدیل شود.

شعار سال: حجت الاسلام احمد سالک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با صبح توس اظهار داشت: کاهش و یا از بین رفتن بسیاری از ناهنجاری ها و معضلات فرهنگی کشور مستلزم نگاه عمیق به معارف دین اسلام است تا با این رویکرد هم دولتمردان و هم سایر بخشهای جامعه نقش بسزا و تعیین کننده ای در تغییر ولنگاری فرهنگی کشور ایفا کند.

وی افزود: بسیاری از هجمه های فرهنگی دشمن بخصوص ولنگاری فرهنگی حاکم بر دولت زمانی از بین می رود که نگاه کارشناسان فرهنگی در حوزه های مختلف از حالت حداقلی اسلام به حداکثری تبدیل شود.

سالک تصریح کرد: کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با همکاری و مشارکت مرکز تحقیقات و پژوهش طرحی را در خصوص مقابله با ولنگاری فرهنگی در جامعه در دست تدوین دارد که پس از نهایی شدن ان در صحنه علنی مجلس به رای می گذارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در خصوص استعفای وزیر فرهنگ و ارشاد اظهار کرد: بحث استعفای علی جنتی دلایل خاصی دارد و همچنان در فضای مجازی مطرح شده و هنوز موافقتی صورت نگرفته، اما در مجموع توقعی که ما از این مجموعه فرهنگی دولت داشتیم و طبق ارزیابی های بعمل آمده بطور کلی عملکرد این وزارتخانه قابل دفاع نیست و می شد بهتر ازاین عمل بشود.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري فارس، تاریخ انتشار: 24 مهر 1395، کد مطلب: 13950724000543:www. farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین