پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۴۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
شهرداری بندرعباس از تصویب تمدید اساسنامه سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری در شورای شهر خبر داد.
شعار سال: معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس از تصویب تمدید اساسنامه سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری در شورای شهر خبر داد.

محمد مهدی جهانبخش با اعلام این خبر اظهار کرد: اصلاح و تمدید اساسنامه سازمان‌های تابعه شهرداری به طور مشخص، هر چهار سال یک بار انجام می‌شود.

وی افزود: این اقدامات به منظور بهبود فعالیت‌ها و خدمات سازمان‌های تابعه شهرداری انجام می‌شود که در نخستین گام، اساسنامه سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر به تصویب شورای اسلامی شهر رسیده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس با بیان اینکه این مصوبه به منظور گرفتن تاییدیه به فرمانداری ارسال شده است، خاطرنشان کرد: شهرداری بندرعباس در ساختار تشکیلاتی کنونی دارای ١٠ سازمان زیرمجموعه است که اصلاح و تمدید اساسنامه آنها توسط مدیریت نوسازی و تحول اداری دنبال می‌شود.

جهانبخش گفت: اصلاح قبلی اساسنامه سازمان‌های مذکور در سال ٩۶ صورت پذیرفته و اکنون نیز پس از گذشت چهار سال، موعد اصلاح و تمدید بعدی فرا رسیده است.

این مقام مسئول در انتها نیز عنوان کرد: این اصلاحات توسط کارشناسان تخصصی تشکیلات از ابتدای دیماه آغاز شده که با در نظر گرفتن نیازها و شرایط جدید، تغییرات لازم اعمال می‌شود.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران، تاریخ انتشار: 18 بهمن 1399، کد خبر: 1035107، www.ilna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
0
0
اوضاع شهرداري بندرعباس هم اصلا خوب نيست و معيشت و خيلي از موارد ديگه زندگي مردم در خطره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین