پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۵۲۰
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری عنوان کرد: پس از درگذشت آیت الله مصباح یزدی جلسات هفتگی ادامه دارد.
شعار سال: «قاسم روانبخش»، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری، در رابطه با روال جلسات جبهه پایداری پس از درگذشت آیت الله مصباح یزدی به خبرنگار سیاسی برنا گفت: جبهه‌ پایداری به صورت هفتگی تشکیل جلسه می دهد. بعد از رحلت علامه مصباح یزدی نیز این جبهه به همان خط و مشی انقلابی خود ادامه خواهد داد. گفتمان جبهه پایداری گفتمان اسلام ناب محمدی است و بر محور ولایت فقیه حرکت خواهیم کرد.

او در رابطه با کاندیداتوری جلیلی از سوی این جبهه افزود: جبهه پایداری انقلاب اسلامی در موضوع نامزد ریاست جمهوری هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده است. بحث و تبادل نظر در این باره ادامه دارد انشاالله به مجرد این که روی فردی توافق کنیم رسما اعلام خواهد شد.

روانبخش تصریح کرد: جبهه پایداری یک جبهه گفتمانی است رئیس جمهور آینده علاوه بر تعهد و پایبندی به اصول و مبانی انقلاب اسلامی باید توانایی حل بحران های ایجاد شده در سال‌های اخیر بویژه معضلات اقتصادی را داشته باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دیده‌بان ایران، تاریخ انتشار: 18 بهمن 1399، کد خبر: 101466،  www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین