پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۷۸۹
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸
جواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات همزمان با سفر قالیباف به مسکو علیه رابطه با روسیه موضع گرفته. او گفته ‏ «درس امام (ره) این بود که همانگونه که به کاخ سفید اعتمادی نیست، امید بستن به "کاخ کرملین" هم راهبرد درستی نیست»

شعار سال:جهرمی وزیر جوان دولت روحانی از وزارت اطلاعات به وزارت ارتباطات آمده، و بیشتر به اظهارات سیاسی خاص و کنش‌های طراحی شده اجتماعی شهرت دارد. او یکبار وقتی روحانی آمار اشتغال فضای مجازی را ۲ میلیون اعلام کرد با «بالا انداختن ابرو» وقتی دوربین روی صورتش بود نشان داد آمار رئیس‌جمهور غلط است.

تیم تبلیغاتی جهرمی او را یکی از کاندیداهای ریاست‌جمهوری آینده معرفی می‌کنند، شاید حمله به سفر رئیس مجلس به مسکو در حالی که ظریف وزیر خارجه این سفر را «راهبردی» نامیده از این جهت قابل تحلیل باشد.

جهرمی در چالش‌های اجتماعی مثل روز گزارش عادل فردوسی‌پور در صفحه اینستاگرام AFC هم وارد میدان شد. مشارکت فعال جهرمی در دوقطبی‌های اجتماعی مثال زدنی است: «مدافع شبکه‌های اجتماعی»، «منتقد محدودیت» و حالا «موضع گیری علیه رابطه راهبردی با مسکو».


پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال ،برگرفته از کانال تلگرامی فرهیختگان

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین