پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۰۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
‏این سوال خصوصا توسط کادر بهداشت و درمان خیلی پرسیده میشه ایا واکسن روسی بزنیم؟ بطور خلاصه و ساده پاسخ در مطلب زیر به آن پاسخ داده شده است.

شعار سال:دوستان و همکاران عزیز تنها واکسن موجود در ایران یا همون اسپونتیک  فاز سه بالینی انجام داده و نتایجش در دو نشریه و مرجع معتبر پزشکی یعنی  لانست و نیچر  چاپ شده  و تا الان بیش از ۲ از میلیون دوز از این واکسن تزریق شده. هرچند چاپ مقاله در یک مجله به تنهای  به معنای تایید واکسن نیست‏ اما شواهد علمی میگه این واکسن ایمن است و کارایی لازم داره. لانست سخت ترین راست ازمایی برای جاپ مقاله داره. واکسنی که نتایج فاز سه ان منتشر شده و کارایی لازم داره جدا از اینکه سازنده چه کشوری است باید استفاده کرد. ما گزینه انچنانی در دسترس نداریم و موج چهارم داره شروع میشه.‏و باید واکسیناسیون اغاز بشه. هر داروی یا واکسنی ممکن عوارض داشته باشه اما این عوارض قابل مقایسه با عوارض و مرگ با  کووید نوزده نیست. پس  به همه کادر درمان پیشنهاد میکنیم این واکسن در دسترس رو بزنند.


پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی طب اورژانس

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
0
0
به نظرم ما ملت ایران مجبوریم که به این واکسن اعتماد بکنیم چون هیچ واکسن دیگه ای نیست که انتخاب کنیم
..........
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
0
0
اینقدررر مردمو توی تنگنا قرار دادید که برای خلاصی هرکوفتی رو قبول میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین