پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۳۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۸
اپراتور‌های تلفن همراه، هر یک راه‌هایی را برای تماس مشترکان خود اعلام کرده‌اند. در روز‌های گذشته، کسر هزینه برای تماس با پشتیبانی یکی از آن‌ها در فضای مجازی مورد انتقاد قرار گرفت.
شعار سال : در روزهای گذشته، یکی از کاربران توئیتر از «پولی» بودن تماس با پشتیبانی ایرانسل گلایه کرد. او در توئیتر نوشت، برای حل مشکل ارسال پیامک با پشتیبانی این اپراتور تماس گرفته اما کل اعتبار او در صف انتظار به پایان رسیده و مشکل هم حل نشده است.

صفحه رسمی ایرانسل در توئیتر در پاسخ به او توضیح داد که هزینه ارتباط با مرکز تماس، از زمان برقراری ارتباط با اپراتور بدون توجه به طول زمان مکالمه، فقط یک دقیقه محسوب می‌شود. همچنین کاربران می‌توانند هر سوالی را که دارند در دایرکت با کارشناسان این اپراتور به اشتراک بگذارند.

راه‌های تماس با پشتیبانی ایرانسل

در سایت ایرانسل، به دو روش برای رسیدگی به شکایت‌های کاربران اشاره شده است؛ پشتیبانی آنلاین و تماس از خطوط تلفن همراه و ثابت.

روش نخست شامل چت آنلاین، اپلیکیشن ایرانسل‌من، پشتیبانی در توئیتر، ربات پشتیبان ایرانسل و پاسخگویی در اینستاگرام می‌شود.

برای روش دوم نیز چند شماره اعلام شده است؛ تماس با ۷۰۰ از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ از خطوط دیگر برای خدمات تلفن و اینترنت همراه و تماس با ۷۰۷ از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ از خطوط دیگر، برای خدمات اینترنت ثابت.

در سایت ایرانسل، لزوم پرداخت هزینه برای تماس با این شماره‌ها درج نشده است و به نظر می‌رسد برخی از مشترکان این اپراتور از موضوع مطلع نیستند.

کاربری که در ابتدای گزارش به توئیت او اشاره شد، در پاسخ به صفحه رسمی ایرانسل نوشته است: «بر این اساس اشتباه من این بوده که چندین بار تماس گرفتم. از این به بعد باید فقط یکبار تماس بگیریم و اونقدر منتظر بمونیم که کارشناس جواب بده.»

ایرانسل هم البته در ادامه، وعده پیگیری مشکل این کاربر را داده است.

راه‌های تماس با پشتیبانی همراه اول

مرکز تماس همراه اول اما می‌گوید که تماس با پشتیبانی این اپراتور رایگان است. در سایت همراه اول آمده که مشترکان دائمی و اعتباری می‌توانند با استفاده از سامانه «همراه من»، با کارشناسان این اپراتور، به صورت آنلاین چت کنند.

برای ارتباط با مرکز تماس همراه اول نیز در سایت این اپراتور دو شماره اعلام شده است؛ ۹۹۹۰ از طریق خط همراه اول و ۰۹۱۲۹۹۹۰ از طریق تلفن ثابت.

یک راه دیگر برای طرح سوال‌ها، مشکلات، پیشنهادها و انتقادات مشترکان همراه اول، آدرس پست الکترونیکی این اپراتور است؛ ۹۹۹۰@mci.ir.

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از تجارت نیوز ، تاریخ انتشار 22 بهمن 99 ، کد خبر : 513525 ،tejaratnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
0
0
من که بارها در تماس با یکی از این اپراتور ها ازم شارژ کم شده و دلیلش ر هم نفهمیدم اخر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین