پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۳۹۹
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
وزیر آموزش و پرورش گفت: ارتقاء سرانه فضا‌های آموزشی استان نشان می‌دهد که هرمزگان استانی زنده و پویاست و خیران و مدیران مصممی دارد که امیدواریم با تداوم نهضت مدرسه سازی، کمبود فضا‌های آموزشی در هرمزگان در آینده نزدیک مرتفع شود.
شعار سال: محسن حاجی میرزایی در حاشیه آیین بهره برداری از دبستان شش کلاسه «مادر»، اظهار کرد: کار خیران ارزشمند است و در فرهنگ قرآنی ما جاگاه بالایی دارد، اما اینکه خیران از میان انبوه کار‌های خیر، مدرسه سازی را به‌عنوان یکی از تأثیرگذارترین بنا‌ها در زندگی انسان انتخاب می‌کنند، ارزش این کار به مراتب بالاتر است.

وی افزود: مدارسی که در جای جای جغرافیای پهناور ایران احداث می‌شود در ساختار کلی آینده ایران نقش آفرین می‌شود و انسان‌های برجسته آینده ساز کشور از پشت همین میز و نیمکت‌ها پرورش پیدا می‌کنند.

وزیر آموزش و پرورش، مدرسه را یکی از مهمترین نهاد‌های اجتماعی، تربیتی و آموزشی کشور عنوان کرد و گفت: مدرسه جایگاهی است که جان انسان قوت می‌گیرد، روح انسان به پرواز در می‌آید و اگر همه خدمات دیگر در خدمت انسان و تسهیل کننده زندگی انسان است، مدرسه پرورش خود انسان را برعهده دارد.

حاجی میرزایی، اضافه کرد: مدرسه از ارکان تعلیم و تربیت، جایگاه شکل گیری انضباط، تربیت اعتقادی، دینی، سیاسی، اجتماعی، علمی و فناوری است و دانش آموز را با جامعه پیوند و توانمندی ملی را افزایش می‌دهد.

وزیر آموزش و پرورش ضمن قدردانی از راهبری هدفمند و مجدانه استاندار هرمزگان در راستای تشکیل نهضت مدرسه سازی در استان، گفت: دکتر همتی با علاقه مندی این کار را حمایت می‌کند و رونق مدرسه سازی به‌ویژه طی سال‌های اخیر مرهون حمایت‌ها و راهبری‌ها وی است.

حاجی میرزایی خاطرنشان کرد: ارتقاء سرانه فضا‌های آموزشی استان نشان می‌دهد که هرمزگان، استانی زنده و پویاست و خیران و مدیران مصممی دارد که امیدواریم با تداوم این نهضتی که شروع شده، کمبود فضا‌های آموزشی در استان در آینده نزدیک مرتفع شود.

وی همچنین در بخش پایانی سخنان خود در این آیین، مهمترین اولویت آموزش و پرورش را ساماندهی نیروی انسانی اعلام کرد و گفت: گام‌های بزرگی برای تحقق این هدف برداشته شده و طی یک سال گذشته اقداماتی که در این راستا صورت گرفته به اندازه مجموعه اقدامات ۱۰ سال گذشته برای ساماندهی نیروی انسانی است.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: طی رایزنی‌های انجام شده، شورای عالی انقلاب فرهنگی در راستای ارتقاء توانایی‌های عملی و مهارت‌های معلمان طرحی را تصویب کرده است که با عملیاتی شدن آن، کیفیت آموزشی در مدارس ارتقاء چشم گیری پیدا می‌کند.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۳۷۴۵۷، ilna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین