پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۴۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری در واکنش به اظهارات وزیر ارتباطات در جلسه شورای اداری استان زنجان گفت: بزرگ‌ترین ضربه را به استقلال فرهنگی کشور، وزارت شخص آذری جهرمی زده است. او و همفکرانش در دولت، با بی‌تدبیری زمینه نفوذ فرهنگی دشمن را در کشور فراهم کرده‌اند.
شعار سال: آیت‌الله محمد حاج ابوالقاسم دولابی با اشاره به اینکه موضوع استقلال از آرمان‌های اصلی انقلاب اسلامی ایران بوده و هست، اظهار کرد: در خصوص استقلال، وظایف متعددی به دوش بخش‌های مختلف کشور نهاده شده است که هر یک مسئول انجام مولفه‌های استقلال در حوزه کاری خود هستند.
وی افزود: در خصوص وزارت ارتباطات وظیفه ایکه توسط نظام به دوش این وزارت گذاشته شده، موضوع شبکه ملی اطلاعات است که اصلی‌ترین عامل برای استقلال فرهنگی کشور به شمار می‌رود، اما متاسفانه وزارت ارتباطات در طول سالیان گذشته به جای حرکت در جهت استحکام پایه‌های شبکه ملی اطلاعات، بستر را برای شبکه‌های مجازی غربی و شرقی آماده کرد.
نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری در تشریح کم کاری‌های وزارت ارتباطات به موضوع شبکه‌های اجتماعی خارجی اشاره کرد و گفت: در سال‌های گذشته، تلگرام که یک پیام‌رسان روسی است توسط وزارت ارتباطات حمایت جدی شد و در سال‌های اخیر هم اینستاگرام و برخی شبکه‌های دیگر توسط وزارت ارتباطات حمایت می‌شود، بنابراین ما معتقدیم بزرگترین ضربه را به استقلال فرهنگی کشور وزارت ارتباطات در دوره اخیر یعنی این دولت و وزارت شخص آذری جهرمی زده است. او و همفکرانش در دولت، با بی‌تدبیری زمینه نفوذ فرهنگی دشمن را در کشور فراهم کرده اند.
وی بیان کرد: در چنین شرایطی شخصی که مسئول این فجایع فرهنگی در کشور است سخن از عدم اعتماد به کاخ کرملین و کاخ سفید مطرح می‌کند، در حالیکه این شخص باید پاسخگوی اقدامات خود در زمینه‌سازی برای نفوذ فرهنگی دشمن باشد.
این مسئول با اشاره به سکوت مسئولان استانی بعد از سخنان آذری جهرمی در جلسه شورای اداری استان ابراز کرد: سوال این است که چرا مسئولینی که در آن جلسه حضور داشتند و مطالب ایشان را شنیدند اعتراض نکردند و در برابر این رفتار دوگانه موضع گیری قابل توجهی نداشتند، البته ذکر این نکته هم لازم است که شعار نه شرقی نه غربی که شعار درست و دقیقی است، مربوط به غرب ایدئولوژیکی و شرق ایدئولوژیکی است و ما نه با شرق و نه با غرب وابستگی ایدئولوژیکی نداریم و نخواهیم داشت.
آیت الله دولابی بیان کرد: ارسال پیام توسط رهبر معظم انقلاب به برخی از کشور‌ها که می‌توانند در کنار ایران قرار بگیرند و در مواجهه با استکبار جهانی از ظرفیت آن‌ها استفاده شود به معنای وابستگی به کاخ کرملین نیست و این نکته‌ای است که باز از دید ایشان پنهان مانده است.
وی در پایان با اشاره به سابقه تحریفات مسئولین دولتی نسبت به مسائل مختلف تصریح کرد: اگر آن زمانی که در زنجان گفته شد درس عاشورا درس مذاکره است موضع علنی و رسمی توسط مسئولین استان گرفته می‌شد امروز شاهد چنین موضع‌گیری‌های بی اساسی در استان زنجان نبودیم.
عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: این اتفاقات نشان می‌دهد که نیرو‌های انقلاب و جوانان دغدغه‌مند مومن در این زمینه باید فعالانه‌تر عمل کنند و با موضع گیری‌های شفاف و روشن در فضای رسانه‌ای در برابر این اقدامات عکس العمل شایسته‌ای نشان دهند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از موج رسا، تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۹۵۸۳، http://www.mojerasa.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
0
0
واقعا باید هم از این اقا برای این همه بهم ریختگی در فضای مجازی گله مند بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین