پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۴۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۲
دبیرکل حزب اراده ملت گفت: جامعه تغییرات زیادی کرده است و ما در آینده شاهد شکل گیری جریاناتی خواهیم بود که از این دو گروه (اصلاح طلب، اصولگرا) عبور کرده اند.
شعار سال: احمد حکیمی پور، فعال سیاسی اصلاح طلب و دبیرکل حزب اراده ملت، در رابطه با عدم پیوستن حزب اراده ملت به نهاد اجماع ساز گفت: ما، چون کاندیدای حزبی خاصی برای ریاست جمهوری نداریم بیشتر متمرکز انتخابات شورا هستیم. ما کاندیدا حزبی نخواهیم داشت و برای ریاست جمهوری ستاد حزبی هم نخواهیم زد.

او افزود: شورای هماهنگی بر ریاست جمهوری متمرکز است و ما بیشتر بر سیاست‌های خرد و شورا‌ها متمرکز هستیم. ما در بحث‌هایی که بر سر نهاد اجماع ساز شکل گرفته است حضور نداشتیم و برای شورای هماهنگی نامه زدیم و گفتیم که سیستم‌ها متفاوت شده و از تابستان در شورای هماهنگی نیستیم.

حکیمی پور تاکید کرد: ما منتظریم تا ببینیم خروجی نهایی چیست و کار‌ها چگونه پیش خواهد رفت؛ من شخصا امیدوارم به نتیجه برسد.

او اضافه کرد: ما برای ریاست جمهوری کاندیدا نداریم و ستاد نخواهیم داشت ما هم اخبار را رصد می‌کنیم تا بدانیم چه کسانی برای مرحله نهایی انتخابات باقی می‌مانند و برنامه آن‌ها چیست و بعد تصمیم می‌گیریم.

حکیمی پور یادآور شد: فضای جامعه ایران تغییر کرده است و صورت بندی سیاسی جامعه با تقسیم بندی‌های امروز جوابگو نیست و نمی‌توان گفت دو گروه اصولگرا و اصلاح طلب داریم و این دو سیاست ایران را تنظیم می‌کنند. جامعه تغییرات زیادی کرده است و ما در آینده شاهد شکل گیری جریاناتی خواهیم بود که از این دو گروه عبور کرده اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از مدارا، تاریخ انتشار:۲۹ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر:۱۵۴۱۹۷، www.modara.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
0
0
انقد این هارو رد صلاحیت میکنن که حد نداره این ها هم مجبورن نماینده های نیابتی بفرستن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین