پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۵۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
پنتاگون بدون ارائه توضیحات، روسیه را تهدیدی برای ناتو ارزیابی کرد.
شعار سال: ایالات متحده اعلام کرد که قصد دارد تهدید‌های روسیه را در جلسه وزرای دفاع ناتو مورد بحث قرار دهد. به گفته سخنگوی ارتش آمریکا، واشنگتن قصد دارد در زمینه‌های مورد علاقه مشترک با مسکو همکاری کند.

به گفته این مقام عالی رتبه ارتش آمریکا، نمایندگان ایالات متحده قصد دارند درباره موضوع روسیه در کنفرانس ویدیویی وزیران دفاع که در آن لوید آستین، رئیس پنتاگون شرکت خواهد کرد، بحث کنند.

وی خاطرنشان کرد: " اولین جلسه نشست وزرای دفاع در مورد اتحادیه، قدرت بازدارندگی و دفاع خواهد بود و من فکر می‌کنم که این موضوع به طور جدایی ناپذیری با نحوه برداشت ما از روسیه ارتباط دارد، کاملاً واضح است که روسیه تهدیدی برای همه متحدان ناتو، از جمله ایالات متحده است؛ آن‌ها برای رسیدن به اهداف خود از نیروی نظامی استفاده می‌کنند. "

سخنگوی پنتاگون همچنین گفت: " این دولت قبلاً روشن کرده است که ما با روسیه برای پیشبرد منافع خود کار خواهیم کرد در حالی که آن‌ها را مسئول اقدامات بی پروا و تهاجمی خود می‌دانیم؛ بنابراین ما مشتاقانه منتظر بحث در مورد این موضوع با متحدان خود در این هفته هستیم. "

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اسپوتنیک‌ایران، تاریخ انتشار ۳۰ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۰۲۱۰۲۱۷۷۵۳۴۰۲۹، ir.sputniknews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
0
0
روسیه هرچی که هست داره با اقتصدار به تموم مردم سرزمین خودش راخت میگیره و مردمش هم به شدت راضی هستن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین