پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۱۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۴
کار ساخت راه دسترسی به ۱۵ معدن قیر طبیعی در شهرستان گیلانغرب با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان تا پایان سال آغاز می‌شود.
شعار سال، کارشناس معدن سازمان صمت استان با بیان اینکه اعتبار این طرح از محل بودجه زیربنا‌های بهره برداری در معادن بزرگ و مجموعه‌های معدنی تامین شده است، گفت: این راه دسترسی طرح در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می‌رسد.
رضا زاده افزود: این طرح به طول بیش از ۱۰ کیلومتر از محل روستای گور سفید، منطقه شک میدان گیلانغرب با ۳۲ دهنه پل احداث خواهد شد و ۱۵ معدن از این طرح منتفع می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: با ایجاد این راه علاوه بر اتصال معادن، سهولت در تردد وسایل نقلیه برای معدن کاران و عشایر منطقه فراهم و امداد رسانی به روستا‌ها و عشایر در مواقع اضطرار با سهولت بیشتری انجام می‌شود.


رضا زاده یاداور شد: در مجموع ۴۰ معدن قیر طبیعی در استان کرمانشاه وجود دارد که عمده آن‌ها در گیلانغرب و قصرشیرین قرار دارد.
در معادن قیر طبیعی استان کرمانشاه سالانه ۳۰ هزار تن قیر تولید می‌شود که بخش عمده‌ای از آن به کشور‌های کانادا، استرالیا و چین صادر می‌شود.
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت می‌متالز، تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۹۹، کد خبر: ۱۶۱۸۶۸، www.me-metals.ir.
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
0
0
معادن قير طبيعي در ايران مدت هاست كه شرايط رو براي ما داره بهتر ميكنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین