پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۳۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰، گفت: انتخابات ریاست جمهوری در بخش تمام مردمی آن یعنی شورا‌های اسلامی شهر و روستا و عشایر و در بخش مردم‌سالاری دولتی یعنی انتخابات ریاست جمهوری، انتخاباتی سرنوشت‌ساز در گام دوم انقلاب است.

شعار سال: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی حل مشکلات موجود در کشور را در گرو انتخاب نیروهای کارآمد، با ایمان، با انگیزه، علاقه‌مند و پرکار دانست و گفت: مسلما مشکلات موجود به آسانی حل خواهد شد، زیرا وجود ولایت فقیه و رهنمودهای مقام معظم رهبری، مردم خستگی ناپذیر زمینه‌ساز حل معضلات خواهد بود.
 
اسدالله بادامچیان در اعلام مواضع هفتگی این حزب با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰، گفت: انتخابات ریاست جمهوری در بخش تمام مردمی آن یعنی شوراهای اسلامی شهر و روستا و عشایر و در بخش مردم سالاری دولتی یعنی انتخابات ریاست جمهوری، انتخاباتی سرنوشت‌ساز در گام دوم انقلاب است.
 
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: اگر مردم با استفاده از تجربیات گذشته و شناخت کافی از نامزدها انتخاب خوبی داشته باشند و نیروهای کارآمد، با ایمان، با انگیزه، علاقه مند، پرکار و اصلح را انتخاب کنند، مسلما مشکلات موجود به آسانی حل خواهد شد، زیرا وجود ولایت فقیه و رهنمودهای مقام معظم رهبری، مردم خستگی‌ناپذیر و هوشیار و کشوری با امکانات گسترده زمینه‌ساز حل معضلات و ناهمواری‌ها است.
 
بادامچیان تاکید کرد: مهم آن است که رجایی گونه‌ها و لاجوردی گونه‌ها انتخاب شوند، تا فاسدان و زیاده‌طلبان ناامید شوند و ملت امیدوار شود.
 
وی ادامه داد: به‌رغم منفی‌گویی‌های رسانه‌های بیگانه و برخی عناصر داخلی، انتخابات ۱۴۰۰، پرشور و حضور عمومی مردم حماسه‌ساز خواهد شد.
 
این فعال اصولگرا تصریح کرد: ملت ما در بزنگاه‌ها ثابت کردند که با بصیرت، انتخاب آزاد و حماسه‌سازی توطئه‌های دشمنان را خنثی و امید مخالفان و معاندان را ناامید و طرح‌های بیگانگان را عقیم گذاشته است و این بار نیز چنین خواهد کرد.
 
وی درباره نامزدهای انتخاباتی و فعالیت‌های سیاسی احزاب، گفت: با حفظ احترام همه، فضای سیاسی کشور به حمد الهی آزاد و میدان گفت‌وگو و مطرح کردن افکار و دیدگاه‌ها و اشخاص مورد نظر گروه‌ها و احزاب و تشکل‌ها باز است؛ از تخریب و تضعیف یکدیگر پرهیز کنیم و هر شخص و جمع کار اثباتی خود را ترویج و تبلیغ کنند.
 
بادامچیان گفت: با توجه به تحولات جهانی که در وضعیت خاصی قرار دارند، مانند انتخابات آشفته آمریکا و رویدادهای پس از انتخابات و تحولات در کشورهای همراه آمریکا همچون اروپا و بحران تشدید سیاسی - اقتصادی و کرونا نیاز به تحول فکری و برنامه‌ای در ایران وجود دارد تا با تبدیل تهدیدها به فرصت و استفاده از فرصت‌ها، تمدن نوین اسلامی و دولت کریمه اسلامی تحقق یابد.
 
وی افزود: آمریکایی‌ها در بن‌بست‌های متعدد قرار دارند؛ آنها ناچارند از افغانستان و عراق خارج شوند و هر چه بیشتر در عراق و افغانستان بمانند ضربات سنگین تری را باید تحمل کنند، زیرا آسیب پذیری آنها شدت یافته است.
 
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه پیروزی‌های اخیر ملت یمن را به آنها و انصارالله تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که در روزهای آینده شاهد پیروزی‌های بیشتری علیه ائتلاف جنایت‌بار سعودی‌ها باشیم و این ثمره و نتیجه مقاومت ایمانی ملت، ارتش و یاران انصارالله می‌باشد.
 
وی همچنین با اشاره به زلزله منطقه سی‌سخت از خدمات‌رسانی سریع دولت و همه دستگاه‌ها و نهادها به مردم دلاور منطقه تقدیر کرد و به سرعت بخشیدن در خدمت‌رسانی و تعمیر اساسی خانه‌های آسیب‌دیده و یاری‌رسانی به مردم تاکید کرد.
 
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با تبریک میلاد مسعود امام جواد(ع) و حضرت علی (ع) پیروزی خط ولایت و امامت را در همه صحنه‌ها و عزت و سربلندی ملت‌های اسلامی به ویژه ملت مسلمان فلسطین را مسئلت نمود.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری اعتماد آنلاین ، تاریخ انتشار: 4 اسفند 1399  ، کدخبر: 466660 ، www.etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
0
0
از اين انتخاب هاي سرنوشت ساز ما زياد داشتيم و داريم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
0
0
انتخاباتي كه داريم در موردش حرف ميزنيم به شدت در زمينه مشاركت مشكل خواهيم داشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین