پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۴۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
اظهارات بلینکن در مورد راه حل "دو کشوری" تغییر در طرح "معامله قرن" رئیس جمهور پیشین آمریکا است که با مخالفت شدید فلسطینی‌ها و اعراب روبرو شد.
شعار سال: به نقل از رویترز، آنتونی بلنکین، وزیر امور خارجه آمریکا در تماس تلفنی با گابی اشکنازی، همتای اسرائیلی خود تأکید کرد که دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا معتقد است: اصل راه حل "دو کشوری" بهترین گزینه برای حل پرونده فلسطین و تضمین آینده "اسرائیل" به عنوان یک "کشور یهودی" است که در کنار کشور دموکراتیک فلسطین در صلح زندگی کند.

وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای گفت که بلینکن با اشکنازی در مورد چالش‌های امنیتی پیش روی منطقه و همچنین اهمیت ادامه همکاری بین دو طرف برای رفع این چالش‌ها گفتگو کردند.

براساس این بیانیه، بلینکن بر تعهد مستمر ایالات متحده برای حمایت از تل آویو در مقابل هرگونه اقدامات یا مواضع مخالف تاکید کرد.

در این بیانیه آمده است که دو طرف بر همکاری "عمیق" ایالات متحده و رژیم صهیونیستی برای مقابله با چالش‌های پیش رو تاکید کردند.

اظهارات بلینکن در مورد راه حل "دو کشوری" تغییر در طرح "معامله قرن" رئیس جمهور پیشین آمریکا است که با مخالفت شدید فلسطینی‌ها و اعراب روبرو شد.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۹۱۲۰۵۰۳۱۰۳، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
0
0
اعراب كه خيلي در اين زمينه دارن با اين اسرائيل همكاري ميكنن! بايد حاليشون بشه كه نميشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین