پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۰۱۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: به‌منظور کنترل موج بعدی کرونا و برای گسترش بیماریابی روزانه بیش از ۱۰۰ هزار تست در کشور انجام می‌شود.
شعار سال: سعید نمکی ظهر جمعه پس از دیدار با مراجع تقلید در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید و علما نقش بسیار مهمی در هدایت مردم به سمت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی داشتند گفت: از زمان شیوع کرونا کادر بهداشت و درمان به منظور مدیریت کرونا بیشترین حمایت را از سمت رهبر انقلاب و مراجع عظام تقلید شد که وظیفه بود از این حمایت‌ها تقدیر کنم.

وی با اشاره به شناسایی ویروس کرونای انگلیسی بر استمرار رصد و پایش خانه به خانه تاکید کرد و افزود: به منظور پایش دقیق روزانه بیش از ۱۰۰ هزار تست انجام می‌شود در حالی که در گذشته در هرروز تنها ۱۲ هزار تست انجام می‌شد و به همین دلیل بیماریابی بیشتر شده که امیدواریم با این میزان کنترل موج بعدی را خنثی کنیم.

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی با اشاره به آغاز واکسیناسیون سالمندان گفت: به منظور ایمن سازی گروه‌های آسیب پذیر کار واکسیناسیون با واکسن‌های وارداتی آغاز شد، اما با برنامه‌ریزی انجام شده در بهار آینده به یکی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان واکسن تبدیل خواهیم شد.

وی افزود: امروز در بحث تولید دارو‌ها و تجهیزات مدیریت کرونا از مرز خودکفایی گذشته‌ایم و در حال آماده شدن برای صادرات هستیم.

نمکی با ابزار نگرانی از احتمال شیوع کرونا جهش یافته در آینده گفت: امیدواریم با همان روش‌های قبلی که توانستیم کرونا را کنترل کنیم با همکاری مردم و مسئولان شرایط پیش رو را نیز با موفقیت مدیریت کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 8 اسفند  1399، کد خبر: 4959563،  www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
0
0
به نظرم انجام تست كرونا شايد بتونه تا حدي جلوي انتشار اين ويروس رو براي مراقبت هاي بعدي بگيره اما زياد نميتونه موثر باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین