پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۰۸۶۶
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
پزشکیان گفت: فراکسیون سیاسی در این دوره پارلمان به آن شکل که باید، وجود ندارد. اکثریت اصولگرا هستند و یک فراکسیون از مستقلین اکنون شکل گرفته است و آن نمایندگانی که به اسم اصولگرا نبوده و به قولی شبیه سایرین نیستند، در آن حضور دارند که البته چندان فعال نیست.
شعار سال: مسعود پزشکیان با اشاره به حضور اکثریتی اصولگرایان در مجلس یازدهم گفت: فراکسیون سیاسی در این دوره پارلمان به آن شکل که باید، وجود ندارد. اکثریت اصولگرا هستند و یک فراکسیون از مستقلین اکنون شکل گرفته است و آن نمایندگانی که به اسم اصولگرا نبوده و به قولی شبیه سایرین نیستند، در آن حضور دارند که البته چندان فعال نیست.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس در پاسخ به سوالی درخصوص عملکرد خود در دوره یازدهم، اظهار داشت: منتظریم تا ببینیم کسانی که قرار است معجزه کنند، چه می‌کنند. زیرا حرف زدن بسیار راحت و در کناری نشستن و نقد کردن ساده است؛ اما اجرا کردن کار ساده‌ای نیست؛ امیدواریم که موفق شوند و ادعا‌هایی وجود دارد را اجرایی کنند.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اعتماد آنلاین، تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۴۶۸۴۸۸، www.etemadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین