پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ایلام از انحلال شورای اسلامی شهر «آسمان آباد» از توابع شهرستان «چرداول» با تصویب هیات مرکزی حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراهای اسلامی کشور خبر داد.

شعارسال : "عباس میرزاد" روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: با استعفای سه نفر از اعضای شورای اسلامی این شهر و ممکن نبودن جایگزینی عضوهای علی البدل، موضوع انحلال این شورا در شورای حل اختلاف استان ایلام مطرح و برای تصویب نهایی به شورای مرکزی حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراهای اسلامی کشور فرستاده شد.

وی ادامه داد: شورای مرکزی حل اختلاف پس از بررسی های لازم، افزون بر انحلال شورا با توجه به محکوم شدن تمامی اعضای شورا در این خصوص، به سلب عضویت دائم اعضا از شورای اسلامی شهر و همچنین ممنوع شدن ثبت نام آنان در انتخابات آینده شوراهای اسلامی شهر رای داد.

میرزاد ناتوانی در انجام وظایف قانونی مانند تصویب نکردن بودجه شهرداری آسمان آباد و متمم آن در موعد مقرر، تعیین تکلیف نشدن سرپرستی شهرداری، مختل شدن امور جاری شورا و شهرداری، تشکیل نشدن نشست های شورا در یک سال گذشته و نارضایتی شدید مردمی و شهروندان را از تخلف های شورای اسلامی آسمان آباد اعلام کرد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری ایلام افزود: شورای اسلامی شهر آسمان آباد پنج عضو اصلی و دو عضو علی البدل داشت که پیش از این یکی از آنان به عنوان شهردار انتخاب شده بود و با توجه به اینکه سه عضو شورا نیز استعفا داده و یک عضو نیز در شهر آسمان آباد سکونت ندارد، شورا رسمی بودن خود را از دست داده بود.

میرزاد اضافه کرد: از این تعداد عضو شورا، فقط دو نفر باقی می ماند. بنابراین هیات مرکزی حل اختلاف با ادامه کار این شورا با دو عضو موافقت نکرد.

استان ایلام با 585 هزار نفر جمعیت 10 شهرستان، 25 شهر و 680 روستا دارد

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاري ایرنا . تاریخ انتشار پنجشنبه 21 آبان 1394، کد مطلب : 81835371 (4982617 : www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نصرالهی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
0
0
تخلف کردند و بداخلاقی پیش آوردند محل شد. خوب هم شد که منحل گردید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین