پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۱۵۳۴
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
سعید صالحی سرپرست فرمانداری لردگان از اعمال شدید محدودیت‌های ترددی در محور‌های ارتباطی این شهرستان خبر داد و گفت: تردد خودرو‌های شخصی در دو محور ایذه به لردگان و یاسوج به لردگان ممنوع است.
شعار سال: صالحی گفت: از آنجا که محور‌های ارتباطی این شهرستان تزانزیتی است و مسدود کردن این محور‌ها با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا امکانپذیر نیست، از این رو تنها از ورود خودرو‌های غیربومی به شهرستان جلوگیری می‌شود.

با رعایت خوب مردم موج چهارم کرونا در چهارمحال و بختیاری بدون حالت انفجاری بود صالحی اضافه کرد: این در حالی است که تردد کامیون‌ها و خودرو‌های غیرشخصی در داخل مناطق شهری و روستایی نیز ممنوع است و باید از گلوگاه‌های اصلی تردد داشته باشند.

او ادامه داد: در صورتی که خودرو‌هایی با پلاک خوزستان در شهرستان لردگان مشاهده شود که به تازگی به این منطقه سفر کرده اند و مجوز تردد نداشته باشند، این خودرو‌ها توقیف و به پارکینگ هدایت می‌شود.
 
خودداری از برگزاری جشن‌ها و مراسم ترحیم

صالحی از برگزاری نشست‌هایی با معتمدان محلی شهرستان در خصوص همراه کردن مردم در خودداری از برگزاری جشن‌ها و مراسم ترحیم خبر داد و گفت: مردم شهرستان همکای خوبی در این خصوص دارند، اما چنانچه برخی افراد نسبت به این مصوبات تخطی کنند با دستور دادستان برخورد می‌شود.

او تشدید نظارت‌ها بر بازار و ادارات را از دیگر برنامه‌های این شهرستان در راستای اجرای مصوبات ستاد کرونا و پیشگیری از شیوع این ویروس در شهرستان لردگان برشمرد و افزود: هرگونه تجمع، همایش و جشنواره به مدت دو هفته در شهرستان ممنوع است و اصناف و فعالان حوزه بازار نیز باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده چرکه بی‌توجهی نسبت به آن منجر به تعطیلی کسب و کارشان می‌شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از قطعه نیوز، تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹، کدخبر: ghatenews.com، ۱۴۰۹۱
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین