پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۱۹۸۲
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
کوشکی، با یادداشتی در کانال شخصی خود نوشت: اغلب مخالفین نامزدی نظامیان در انتخابات ریاست جمهوری، کسانی اند که خودشان «سوابق اساسی امنیتی» دارند و روزگاری فواید استفاده از «دست بند قپانی» برای متهمین امنیتی را آنالیز می‌کرده اند!
شعار سال: محمدصادق کوشکی، یادداشتی در کانال شخصی خودش در ایتا نوشت:

اغلب مخالفین نامزدی نظامیان در انتخابات ریاست جمهوری، کسانی اند که خودشان «سوابق اساسی امنیتی» دارند و روزگاری فواید استفاده از «دست بند قپانی» برای متهمین امنیتی را آنالیز می‌کرده اند!

خوب است کسانی که با وظایف معاونت «ویژه» وزارت، «آشنا» هستند برای افزایش «اطلاعات» مردم، در این باره هم، دو خطی توئیت کنند.

«سردار حسین دهقان» نظامی نیست، چون از خودمان است، اما باقر قالیباف نظامی است، چون از ما نیست. (از بیانات یک مقام امنیتی سابق و سیاستمدار اصلاح‌طلب فعلی)

آیا می‌دانید بسیاری از اصلاح طلبان بدنام دهه‌های ٨٠ و ٩٠، سربازان گمنام دهه شصت بوده اند؟

من سرهنگ نیستم (چون امنیتی هستم!)

درود و رحمت خدا بر سربازان گمنامی که شرافت و آبروی «سربازی» امام زمان را تا لحظه آخر حفظ کرده و از آن به عنوان «سرمایه آخرت» بهره بردند، گمنام، اما خوشنام ماندند و گمنامی خود را خرج کسب جاه و مقام نکردند.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری جهت، تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۴۷۸۹۶، www.jahatpress.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین