پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۱۹۸۷
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹
سرانجام مردم منطقه سرقنات شهرستان ایذه از بوی زباله و دود هرروزه ناشی از آتش زباله‌های خطرناک شهری و بیمارستانی آسوده شدند.

  شعار سال:در پی شکایات و گلایه‌های بی‌شمار مردم شهرستان ایذه نسبت به تخلیه غیراصولی زباله‌های شهری و بیمارستانی، در دهانه قنات‌های تاریخی شهر ایذه، سرانجام با حکم دادستان عمومی شهرستان، از این پس شهرداری این شهر از تخلیه هرگونه زباله‌ای را در این مکان منع گردید.
 
مراد شمولی دادستان عمومی شهرستان ایذه دراین‌باره گفت: شهرداری ایذه از تاریخ ۱۸ اسفندماه، حق تخلیه زباله در کوره‌های سرقنات را ندارد. با وجودی که این مجموعه یک سال و نیم فرصت داشت تا با تعیین یک مکان مناسب، سرانجام به بحث طولانی‌مدت زباله‌های شهری در این شهرستان پایان دهد، ولی متأسفانه به خاطر نبود توان تصمیم‌گیری در این مجموعه، از این پس شهرداری حق ندارد هیچ‌گونه زباله‌ای در محل کوره‌های تاریخی "سرقنات " تخلیه نماید.
 
وی افزود: در پی تشدید گلایه‌ها و اعتراضات مردم منطقه سرقنات و در جهت احترام به حقوق شهروندی مردم این منطقه، از تاریخ دوشنبه هجدهم اسفندماه، شهرداری ایذه حق تخلیه زباله در کنار قبرستان روضه الزهرا را ندارد.
 
 پرونده‌ای در این زمینه علیه خاطیان تشکیل و در حال رسیدگی در محاکم قضایی استان است.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا  ، تاریخ انتشار:   18 اسفند  1399  ، کدخبر: 1048951، www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین