پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۲۴۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال بختیاری گفت: از این مبلغ اعتبار، ۵۰۰ میلیارد ریال به راه آهن استان، ، ۱۰۰ میلیارد ریال به باند دوم محور ارتباطی شهرکرد-بروجن-لردگان ، ۱۵ میلیارد ریال برای پرداخت دیون ساختمان بازرسی استان و ۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل گلزار شهدای استان اختصاص دارد.

شعار سال : در دیدار استاندار چهارمحال و بختیاری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با آقای دکتر نوبخت ، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور مسایل و مشکلات اعتباری استان مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص آن اتخاذ تصمیم گردید.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: در این جلسه که روز سه شنبه ۱۹ اسفندماه سال جاری در محل دفتر کار آقای دکتر نوبخت تشکیل گردید، استاندار محترم استان مسایل و مشکلات مربوط به کسری اعتبارات هزینه ای و ضرورت تامین منابع مالی برای پرداخت هزینه های اجتناب ناپذیر دستگاه های اجرایی را مطرح و خواستار اتخاذ تمهیدات لازم برای رفع آن ها گردید. آقای مهندس عباسی همچنین گزارشی از روند عملیات اجرایی و پیشرفت فیزیکی طرح های اقتصاد مقاومتی استان را مطرح و خواستار تامین اعتبار مورد نیاز برای سرعت بخشی به عملیات اجرایی طرح های مذکور شدند.
علی شهریار پور افزود: در این جلسه جناب آقای دکتر نوبخت ، با اشاره به این که کسری اعتبارات هزینه ای دستگاه های اجرایی در سال جاری صرفا ناشی از افزایش ۵۰ درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری برای افزایش حقوق کارکنان بوده و تخصیص اعتبارات هزینه ای استان ها تاکنون حتی از اعتبار مصوب آن ها نیز بیشتر بوده است، ضرورت رفع مشکلات استان ها را مورد تاکید قرار داده و به تصمیمات اتخاذ شده برای تأمین کسری اعتبارات هزینه ای از محل منابع مربوط به تفاهم نامه مازاد درآمد استان ها اشاره و قول مساعد دادند که نیاز دستگاههای اجرایی استان در این خصوص تا پایان سال مرتفع خواهد شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ادامه داد: در این جلسه آقای دکتر نوبخت تامین اعتبار طرح های اقتصاد مقاومتی استان را از اولویتهای اصلی سازمان برنامه و بودجه کشور دانستند و دستور تخصیص مبلغ
۶۲۵ میلیارد ریال اعتبار نقدی به طرح های عمرانی استان چهار محال و بختیاری را صادر نمودند که مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال آن به طرح راه آهن استان اختصاص دارد.

آقای شهریار پور خاطرنشان کرد: در بین طرح های مهم و اولویت دار استان، طرح راه آهن مبارکه-سفید دشت- شهرکرد از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و به همین دلیل اعتبارات قابل توجهی در سال جاری برای تکمیل و بهره برداری از آن اختصاص یافته است؛ به نحوی که مجموع اعتبار تخصیص یافته به طرح مذکور در سال جاری ۳۹۵۰ میلیارد ریال می باشد که در مقایسه با ۱۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته از ابتدای فعالیت طرح تا پایان سال ۱۳۹۸ از رشد قابل توجهی برخوردار شده و تحرک بسیار خوبی در عملیات اجرایی طرح ایجاد نموده است.

 

شعارسال ،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت عصر شهرکرد ، تاریخ انتشار 20 اسفند 99، کد خبر : 16951 ، asreshahrekord.ir

اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
0
0
عملیات اجرایی به پایان برسه با این مبلغ خیلی عالیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین