پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۰۰۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از افتتاح ۲۵۶ پروژه تامین آب آشامیدنی روستایی در سطح ۹ استان کشور در قالب “پویش هر هفته الف-ب-ایران” و با هزینه‌ای حدود ۳۴۰ میلیارد تومان با دستور وزیر نیرو خبر داد.
شعار سال: احمدرضا محمدی در مراسم افتتاح این پروژه‌ها که با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر محترم نیرو و در هفته چهل و دوم “پویش هر هفته الف-ب-ایران” انجام شد گفت: افتتاح ١٢ پروژه تامین آب آشامیدنی روستایی در استان چهارمحال و بختیاری صورت گرفت.

حمیدرضا جانباز مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز در ابتدای این برنامه گفت: همزمان با افتتاح ۲۵۶ پروژه تامین آب آشامیدنی روستایی در سطح ۹ استان کشور که در قالب “پویش هر هفته الف-ب-ایران” و با هزینه‌ای حدود ۳۴۰ میلیارد تومان با دستور وزیر محترم نیرو افتتاح می‌گردد که در استان چهارمحال و بختیاری هم ١٢ پروژه افتتاح و مورد بهره برداری رسمی می‌گیرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری در این مراسم که به دلیل شیوع کرونا به صورت ویدئو کنفرانسی با رعایت موارد بهداشتی شرکت کنندگان استانی، شهرستانی و محلی برگزار شده بود، در محل پروژه منتخب روستای بالد از توابع شهرستان اردل افزود: برای این پروژه‌ها بیش از هشت میلیارد و ١٠٠ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

احمد رضا محمدی اضافه کرد: این روستا‌ها در سه مجتمع و پنج پروژه تک روستایی بوده و با بهره برداری از این پروژه‌ها ٨٧ لیتر بر ثانیه آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برای بیش از ٢٠ هزار نفر از اهالی این ١٢ روستا تامین می‌شود.

وی همچنین تصریح کرد: در قالب پروژه‌های یاد شده، احداث هزار و صد متر مکعب مخزن، اجرای هفت کیلومتر خط انتقال و حدود۴٠ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی صورت گرفته است.

در ادامه مراسم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری نیز ضمن گرامی داشت اعیاد ماه رجب از مجموعه کارکنان شرکت آب و فاضلاب در اجرای پروژه‌های عمرانی و رفع محرومیت در شهر‌ها و روستا‌های استان تقدیر کرد.

در پایان این مراسم نیز رضا اردکانیان، وزیر نیرو، با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در سوره ابراهیم بر لزوم شکر گزاری از این ماده حیات بخش تاکید کرد و افتتاح طرح‌های “پویش هر هفته الف-ب-ایران” را ادامه خدمت به مردم دانست و خاطر نشان کرد که رفع محرومیت روستا‌ها تا پایان دولت تدبیر و امید ادامه خواهد داشت.

قابل ذکر است دوازده روستایی که در این مراسم آبرسانی به آن‌ها افتتاح شد عبارتند از – فیل آباد – عیسی آباد –تگرگ آب – بارده – مازه رشته – نیسیاق – کوران آباد نیسیاق – شکر آباد – بالد – ارجل – سر زرد و توله دان

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از برق آب، تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر ۳۶۰۴۸، www.barghab.ir
اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
0
0
جای سوال داره که چرا هنوز بسیاری از روستاها از آب شرب محرومند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین