پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۲۶۸۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵
ند پرایس گفت: تنها و تنها در صورتی که ایران به میز مذاکره بیاید آماده رایزنی بر سر طرح‌هایی هستیم که می‌تواند دو طرف را به سمت مسیر پایبندی دوجانبه به برجام سوق دهد.
شعار سال: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد: برای ترغیب ایرانی‌ها برای آمدن به میز مذاکره مشوقی به آن‌ها پیشنهاد نخواهیم کرد. ما آماده هستیم تا به محض بازگشت ایران به مذاکرات، پیشنهادات پایبندی به توافق هسته‌ای را بررسی کنیم.

«ند پرایس»، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا شامگاه پنجشنبه گفت: همان‌طور که وزیر خارجه بلینکن دیروز تأکید کرد ما برای ترغیب ایرانی‌ها برای آمدن به میز مذاکره هیچ مشوق یکجانبه‌ای به آن‌ها پیشنهاد نخواهیم کرد.

وی افزود: اگر برداشت ایرانی‌ها این است که بدون انجام هیچ اقدامی از سوی آن‌ها در جهت پایبندی کامل به برجام ما امتیاز‌ها یا گام‌های یکجانبه‌ای به آن‌ها پیشنهاد خواهیم کرد دچار سوءبرداشت شده‌اند.

تنها و تنها در صورتی که ایران به میز مذاکره بیاید آماده رایزنی بر سر طرح‌هایی هستیم که می‌تواند دو طرف را به سمت مسیر پایبندی دوجانبه به برجام سوق دهد.

در نهایت، نقطه‌ای که می‌خواهیم به آن برسیم «پایبندی در برابر پایبندی» است. اگر ایران به پایبندی کامل برگردد ایالات متحده نیز همین کار را انجام خواهد داد.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از انتخاب، تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۶۰۶۸۳۵، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
0
0
برجام هم واقعا اوضاع بهم ريخته اي رو داره سپري ميكنه نميدونم چرا عده اي هنوز موافق اون هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
0
0
این یعنی مشکلات ایرانی ها تمامی ندارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین