پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۲۶۹۱
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۳
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تخریب خانه مسکونی یک زن در لوداب شهرستان بویراحمد صحت ندارد و واقعیت ماجرا با آنچه در شرح کلیپ آمده تفاوت دارد.
شعار سال: کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که در شرح آن ادعا شده است فشار روحی وارد شده به یک زن در روستای لوداب بویراحمد توسط ماموران دولت هنگام تخریب منزل مسکونی باعث سکته و مرگ وی شده است.
این در حالی است که رئیس سازمان جهاد کشاورزی تاکید کرد:کلیپ منتشر شده مربوط به هفته گذشته و در روستای موردراز در نزدیکی شهر یاسوج است.
به گفته تاج الدینی برخلاف ادعای مطرح شده هیچ خانه و بنایی تخریب نشده و حضور ماموران برای جلوگیری از شروع ساخت و ساز بوده است.
 
تغییر کاربری اراضی کشاورزی درجه یک،۲ و سه ممنوع است

وی گفت: هفته گذشته بر اساس تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون جلوگیری از تخریب و حفظ اراضی زراعی و باغی، نمایندگان دادستان، نیروی انتظامی، امور اراضی در موردراز شهرستان بویراحمد حضور یافتند.
وی ادامه داد: خانمی برای ممانعت از اجرای حکم جلوی لودر دراز کشید تا جلوی ماموران را بگیرد.
وی گفت: اراضی تصرف شده درجه یک کشاورزی هستند و هیچگونه مجوز ساخت و سازی در ان‌ها صادر نشده است و ما نیز وظیفه خود را انجام دادیم.
وی تاکید کرد در این ماجرا نه کسی فوت کرده است و نه خانه‌ای خراب شده است.
تاج الدینی گفت: تغییر کاربری اراضی کشاورزی درجه یک،۲ و سه ممنوع است.
وی از مردم در نقاط مختلف استان خواست هر گونه ساخت و سازغیر مجاز و تصرف اراضی ملی و کشاورزی را به تلفن گویای ۱۳۱ گزارش دهند تا مورد بررسی قرار گیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۸۴۲۵۵۵۲۲، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین