پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۲۸۶۴
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
احمد رحیمی‌زاده، خبرنگار و فعال رسانه‌ای نوشت:با گذشت چند هفته از وقوع زلزله، شاید بتوان گفت توجه و تمرکز بر دردِ سی سخت، برحسب «عادت» کمتر شده است، اما هر بار که سوز سرما و برف و باران تا مغز استخوان هایمان نفوذ می‌کند تازه یادمان می‌آید که در این سرمای کشنده، بیچاره زلزله زدگان سی سخت چه می‌کِشند. آه از آن روزی که غم عادت شود.

شعار سال:چه باورتان بشود و چه باورتان نشود، زلزله زدگان سی سخت در این سرمای جانسوز هنوز در چادرها زندگی می کنند.

حجم خرابی زیاد است و ویرانی سه هزار خانه چیزی نیست که طی چند ماه بتوان آن را مدیریت کرد. یعنی چادر همچنان تنها سرپناه این مردم است. این نوع نوشتن مرا به عنوان یک فعال رسانه ای بیشتر آزرده می کند، چرا که وظیفه ما اطلاع رسانی و نقد عملکرد مسئولین در چنین مواقعی برای اصلاح امور است.

راستش را بخواهید بسیاری از مسئولین سابقه چندان خوشی از عمل به وظایف کاری و حتی می توان گفت انسانیشان ندارند. وعده های توخالی، شعارهای دهن پُرکن، پنهان کاری، بزرگنمایی و … دیگر برای مردم عادی شده است و حتی اگر عمل صالحی در میانشان پیدا شود به سختی در باورشان می گنجد که فلان مسئول واقعا مسئول!! است.

ستاد بازسازی شهر سی سخت همچنان شلوغ ترین قسمت شهر است. صدها کامیون ها، لودر، بیل مکانیکی و ماشین آلات مهندسی مشغول آواربرداری و انتقال خرابه های زلزله هستند.

ساعت حدود ۲۳ بیست و یکم اسفندماه ۹۹ است. هوای دامنه دنا بس ناجوانمردانه سرد است. پیش بینی ها از بارش برف و باران در چند ساعت آینده خبر می دهد.

پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی فرهیختگان

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین