پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۰۶۸۳
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹
بیش از ۱۰ روز از وقوع زلزله در منطقه سی‌سخت استان کهگیلویه وبویر احمد می‌گذرد و با وجود اینکه خدمات به طور گسترده به زلزله‌زدگان این شهر ارائه می‌شود؛ اما حرف مردم این است که در خدمات‌رسانی ناهماهنگی وجود دارد.
شعار سال : بیش از ۱۰ روز از وقوع زلزله در شهرستان دنا استان کهگیلویه و بویراحمد می‌گذرد شدت زلزله به نحوی بود که بیشتر مردم شهر‌های یاسوج و سی‌سخت با ترک منازل خود به کوچه و خیابان پناه بردند.

پس از وقوع زلزله‌ای که بیشتر خانه‌های مردم شهر سی‌سخت را از ۵۰ تا ۱۰۰ درصد تخریب کرد، مسئولان زیادی به این شهر آمدند؛ هر چند خدمات اکنون به طور گسترده به زلزله‌زدگان این شهر ارائه می‌شود؛ اما حرف همه مردم این است که در خدمات‌رسانی ناهماهنگی وجود دارد.

یکی از اهالی سی‌سخت با گلایه از کمک رسانی مسئولان به مردمان زلزله زده منطقه گفت: مسئولان باید تلاش و خدمت رسانی گروه‌های جهادی را ببیند تا برای آن‌ها درس عبرت شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مردم زلزله زده سی‌سخت نیازمند چادر و کانکس هستند و امکانات لازم در اختیار مردم قرار نگرفته است.
 
تعداد بازدید : 3


شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار 10 اسفند ۹۹ ، کد خبر: ۹۱۶۰۳۲ ، snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین