پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۳۵۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸
شبکه تلویزیونی «المسیره» وابسته به حوثی‌های یمن، گزارش داد که به اسناد محرمانه و صوت گفتگوی تلفنی میان علی عبدالله صالح، رئیس جمهور اسبق یمن و جرج تنت، رئیس سازمان سیا دست یافته است.
شعار سال: به نقل از عربی ۲۱، این شبکه تلویزیونی اشاره کرد که در این گفتگوی تلفنی جرج تنت اصرار کرده است یکی از افسران اطلاعاتی که به دنبال انفجار کشتی تخریبگر «یو اس اس کول» در زندان امنیت سیاسی صنعا بازداشت شده است، آزاد شود.

تنت از علی صالح آزادی فردی را خواسته که در طی مکالمه از آوردن نام و جنسیتش خودداری کرده و ابراز داشته است که وی فرد مهمی است و به مدت ۵۰ روز است که مقامات یمنی او را بازداشت کرده اند.

المسیره در مورد دومین مکالمه تلفنی عنوان کرد که اداره ارشاد مکالمه تلفنی دوم را ارائه کرده که درطی آن، صالح در همان روز با رئیس سیا تماس برقرار کرده و موافقتش را با آزادی افسر اطلاعاتی بازداشت شده در یمن و تحویل آن به آمریکا اعلام کرده است.

همچنین این شبکه از سندی پرده برداشت که وزارت امور خارجه آمریکا در مورد برخی مسائل مهم یمن در سال ۱۹۹۸ منتشر کرده است.

این شبکه در گزارش خود افزود که سند وزارت امور خارجه آمریکا از راه اندازی مجدد معابد یهودی و مسیحی و نقش نیرو‌های امریکایی در حمایت از یهودیان ساکن صعده و صنعای یمن سخن گفته است.

بر اساس این گزارش، در این سند از تعیین مراکز لهو و لعب در عدن صحبت شده و این که این مراکز از حمایت غیر علنی برخی مقامات ارشد یمنی برخوردار است.
 
همچنین در مورد بهره وری از روسپی خانه‌ها در مناطقی از عدن صحبت شده تا در خدمت سربازان آمریکایی مستقر در یمن باشد، همچنین از تعیین چندین مرکز فروش مشروبات الکلی سخن رفته است.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شفقنا، تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۱۱۵۸۱۶، www.fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
0
0
پس این حوثی های بیچاره کی قراره این موضوع رو بین خودشون حل و فصل کنن؟ اوضاع معیشت شون واقعا بهم ریخته ست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین