پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۳۷۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی اعلام کرد، بر این باور است که قطر، عربستان، عمان و نیجر، کشور‌هایی هستند که اقدام به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی خواهند کرد.
شعار سال: ایلی کوهن، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در گفتگو با روزنامه «یدیعوت آحارونوت» مدعی شد، چهار کشور به زودی توافق‌های صلح با رژیم صهیونیستی را امضا خواهند کرد و آن چهار کشور عربستان، عمان، قطر و نیجر هستند.

کوهن در ادامه مدعی شد، کشور‌های زیادی در خلیج فارس و آفریقا وجود دارند که اقدام به امضای توافق صلح با رژیم صهیونیستی خواهند کرد.

وی همچنین ادعا کرد: در خلیج (فارس) ما از عمان، عربستان و قطر صحبت می‌کنیم، علاوه بر آن یک هفته پیش در نیجر انتخابات برگزار شد و یک نامزد حامی آمریکا پیروز شد و این امر فرصت عادی سازی روابط را افزایش می‌دهد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از رسانه مستقل خبری تحلیلی دیدار نیوز، تاریخ انتشار: 28 اسفند1399، کد خبر: 4959563،  www.didarnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
0
0
اگر واقعا قرار بر این باشه که قطر با اسرائیل وارد رابطه بشه اصلا نمیشه اعتمادی بهش داشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین