پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۳۹۳۱
تاریخ انتشار : ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
با توجه به پیگیری‌های مستمری که از سال ۸۹ توسط «سید علی‌محمد بزرگواری» نماینده اسبق در مجلس شورای اسلامی شده بود موضوع پیگیری شد که هئیت وزیران با ایجاد بخش «ممبی» در استان کهگیلویه و بویراحمد موافقت کردند.
شعار سال: فرآیند تقسیمات کشوری و ارتقای مناطق نیاز به فرآیندی خاص دارد، که در تقسیمات جدید کشوری یک بخش به استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه شد.

هئیت‌وزیران خردادماه ۹۹ با ایجاد بخش «ممبی» در استان کهگیلویه و بویراحمد به تحقق این خواسته سالیان گذشته اهالی این مناطق پاسخ مثبت داد.

این تصمیم هئیت وزیران در اجرای قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری اتخاد شد و براساس بررسی‌های انجام شده، با برخی تغییرات و اصلاحات تقسیماتی در استان کهگیلویه و بویراحمد موافقت شد.

گفتنی است؛ با توجه به پیگیری‌های مستمری که از سال ۸۹ توسط «سید علی‌محمد بزرگواری» نماینده اسبق در مجلس شورای اسلامی شده بود موضوع پیگیری شد که هئیت وزیران با ایجاد بخش «ممبی» در استان کهگیلویه و بویراحمد موافقت کردند.
 
 
موافقت هئیت وزیران با ایجاد بخش «ممبی» در استان کهگیلویه و بویراحمد
 
 

بنا بر این گزارش، ارتقای مناطق در تقسیمات کشوری به عنوان یکی از راهکار‌های توسعه بیشتر مناطق کشور مورد توجه بوده است، در چنین چارچوبی، برخی مناطق که از نظر قانون، امکان ارتقا دارند به دهستان، بخش و شهرستان تبدیل می‌شوند.

در نامه وزیر کشور آمده است.

جناب آقای دکتر جهانگیری
در اجرای قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مصوب ۱۳۶۲ و اصلاحیه قانون مصوب سال ۱۳۸۹ مجلس شورای اسلامی و با توجه به درخواست‌های مردمی و پیشنهاد استانداری کهگیلویه و بویراحمد و بررسی‌های کارشناسی اصلاحات و تغییرات تقسیماتی در استان مذکور ضرورت یافته است. به همین منظور طرح تصویب نامه به همراه خلاصه گزارش توجیهی و نقشه ۱۲۵۰۰۰۰ و پیوست رسانه‌ای مربوط به ایجاد بخش ممبی تقدیم می‌گردد لطفا دستور فرمائید به استناد ماده ۱۳ قانون مذکور، مراتب را در جلسه هیات محترم وزیران طرح و در صورت تصویب و تایید رئیس محترم جمهور نتیجه را اعلام نمایید.
عبدالرضا رحمانی فضلی
 
 
موافقت هئیت وزیران با ایجاد بخش «ممبی» در استان کهگیلویه و بویراحمد
 
 

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از کبنا نیوز، تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۴۳۲۱۷۵، www.kebnanews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین