پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۴۰۸۳
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
باز هم در ابتدای سال، پیامکی با عنوان روحانی به خطوط همراه ارسال شد و سیل اعتراض‌ها و بدگویی‌ها از جانب مردم علیه ارسال کننده سرازیر گشت. روحانی و دولتش ۸ سال است خود را به ندیدن و نشنیدن زده‌اند و نمی‌خواهند بفهمند که مردم از آن‌ها متنفر شده‌اند و این پیامک‌ها، هیچ فایده‌ای جز افزایش نارضایتی به همراه ندارد.
شعار سال: باز هم در ابتدای سال، پیامکی با عنوان روحانی به خطوط همراه ارسال شد و سیل اعتراض‌ها و بدگویی‌ها از جانب مردم علیه ارسال کننده سرازیر گشت.
روحانی و دولتش ۸ سال است خود را به ندیدن و نشنیدن زده‌اند و نمی‌خواهند بفهمند که مردم از آن‌ها متنفر شده‌اند و این پیامک‌ها، هیچ فایده‌ای جز افزایش نارضایتی به همراه ندارد.
باند بنفش اگر برای اعصاب‌خردی مردم ماموریت نداشته باشند، قطعا دچار کج فهمی و عدم شناخت هستند و هیچکدام از آن‌ها صلاحیت ادامه‌ی حضور در مسند‌های مسئولیتی را ندارند و به عنوان موانعی شناخته می‌شوند که باید زدوده شوند.
هشت سال افراط در بی توجهی به خواسته‌های مردمی
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال خبری تحلیلی فتن
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین