پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۴۱۲۲
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴
رییس کل سازمان نظام پزشکی کشور در توییتی نوشت: ارایه طرح ایجاد سازمان طب اسلامی ایرانی توسط برخی از نمایندگان مجلس نگران کننده است و موجب تخریب چهره علمی ایران در مجامع بین المللی خواهد شد.

شعار سال: محمدرضا ظفرقندی روز جمعه در صفحه شخصی توییتر خود نسبت به طرح جدید تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تشکیل سازمان طب ایرانی اسلامی واکنش نشان داد و نوشت: ارائه طرح ایجاد سازمان طب اسلامی ایرانی توسط برخی از نمایندگان مجلس نگران کننده است.

وی در ادامه این توییت آورد: این طرح متضمن دخالت غیرعلمی در امر خطیر پزشکی و موجب وهن و تخریب چهره علمی ایران در مجامع بین المللی خواهد شد.

رییس کل نظام پزشکی کشور تاکید کرد: نباید گذاشت با آبروی ملت بازی شود.

روز چهارشنبه ۲۷ اسفندماه، ۲۶ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح تشکیل سازمان طب ایرانی اسلامی را تهیه و تدوین و امضا و برای بررسی های بیشتر و تصویب نهایی تقدیم هیات رییسه مجلس کردند که در صورت تصویب در این جلسه و تأیید نهایی شورای نگهبان، به قانون تبدیل می‌شود و لازم‌الاجرا خواهد بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۹۹، کد خبر: ۸۴۲۷۰۲۵۱، www.irna.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین