پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۰۰۶۹
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
برخی رسانه‌ها از تجمع امروز مخالفان واکسن‌های داخلی و خارجی کرونا مقابل وزارت بهداشت ایران خبر دادند. حال باید از جهانپور پرسید، این بود آن بی‌تاثیری از تبلیغات ضدواکسن که گفتید؟!

شعار سال: چندی پیش کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت در توییتی به کسانی هشتگ واکسن_بخرید را در توییتر زدند، حمله کرد و این مطالبه را گل به خودی توصیف کرد اما در ادامه در تغییری ۱۸۰ درجه‌ای به ظاهر با این مطالبه همراه شد اما در توییتی عجیب نوشت: واکسن_بخرید توسط کاربران ایرانی در گروه‌های مختلف، کماکان از بی‌تاثیری تبلیغات ضدواکسن منسوب به برخی محافل ارتودکس تل آویو-بروکلین بر فرهنگ و رفتار بهداشتی ایرانیان حکایت دارد

حال باید از جهانپور پرسید، این بود آن بی‌تاثیری از تبلیغات ضدواکسن که گفتید؟!

به نظر می‌رسد برخی اظهارات غیرعلمی درباره واکسن‌های خارجی و انفعال وزارت بهداشت در برابر این اظهارات، باعث تقویت گروه‌های ضدواکسن در ایران شده است اما مسوولان باید بدانند که این اظهارات می‌تواند تیغ دولبه باشد یعنی اگر این اظهارات ادامه یابند، واکسن‌های تولید داخل هم هدف همین گروه‌ها قرار خواهند گرفت.


نه به حرف‌های بی‌ربط، نه به تبلیغ بی‌عقلی به نام دین

درست در روزهایی که یک موفقیت علمی داخلی چشم جهانیان را خیره کرده، روز گذشته عده‌ای مقابل وزارت بهداشت تجمع کردند که هم به واکسن خارجی و هم به واکسن داخلی «نه» بگویند!‌

یکبار دیگر قصه را مرور کنیم:‌

حدود ۱۰ ماه از پیدا شدن سر و کله ویروس کرونا در ایران می‌گذرد؛ طبق امارهای رسمی بیش از ۵۵ هزار نفر به این علت جان باخته‌اند و خبری از درمان قطعی نیست.

اینها به کنار، راه‌های کمکی اعم از دارو و واکسن برای خلاصی از ویروس منحوس هم با سنگ‌اندازی آمریکا عملا مسدود است و در یک کارزار نابرابر و در شرایطی که کارگران رسانه‌ای آمریکا حس ناامیدی و ضعف را پمپاژ می‌کنند، محققان وطنی دست روی دست نگذاشتند و واکسن داخلی را به مرحله تست انسانی رسانده‌اند.

اما واکسنی که روز سه‌شنبه گذشته به داوطلب انسانی آن تزریق شد، فقط یک واکسن نبود، تزریق امید به جامعه ایرانی بود که این روزها بیش از هر چیزی تشنه آن است.

ما هنوز در نیمه راهیم؛ سنگ‌اندازی‌ها هم تمام نشده، دشمن دشمنی‌اش را می‌کند اما عده‌ای در داخل با جهالت و سطح سازی این پازل را به سود دشمن تکمیل کنند.


پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین