پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۶۷۲۰
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
جنبشی ریشه دار و قدیمی در آمریکا که از دهه‌های گذشته تاکنون با استدلال‌های خاص خود علیه واکسیناسیون (که عمدتاً بدون سند هستند و ریشه در نظریات توطئه محور دارد نظیر تاثیر واکسن در ابتلا به اوتیسم)، در آمریکا فعالیت دارند. اکنون، اما در بحران مرگبار کرونا، اقدامات و تحرکات رسانه‌ای این گروه باعث شده تا چالش واکسن نزن‌ها در آمریکا بیش از گذشته جدی شود.

شعار سال:حدود یک چهارم آمریکایی ها از تزریق واکسن کرونا اجتناب می کنند و این مسئله هم اکنون روند واکسیناسیون در آمریکا را کند کرده است.

یکی از عوامل اصلی این مسئله ، تبلیغات و فعالیت های جنبش و گروه های مخالفان واکسن در آمریکاست.

جنبشی ریشه دار و قدیمی در آمریکا که از دهه های گذشته تاکنون با استدلال های خاص خود علیه واکسیناسیون (که عمدتاً بدون سند هستند و ریشه در نظریات توطئه محور دارد  نظیر تاثیر واکسن در ابتلا به اوتیسم ) ، در آمریکا فعالیت دارند.

در نتیجه ی فعالیت های این جنبش ، در سال 2019، به‌خاطر کسانی که واکسن نمی‌زدند، بدترین شیوع سرخک در دهه های گذشته در آمریکا رخ داد.

اکنون اما در بحران مرگبار کرونا ، اقدامات و تحرکات رسانه ای این گروه باعث شده تا چالش واکسن نزن ها در آمریکا بیش از گذشته جدی شود.

گاردین در این گزارش نگاهی دارد به این جنبش و تلاش کرده دلایل باورپذیری ادعاهای این گروه را بررسی کند.

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال ،برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین