پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۴۳۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵
رییس جمهور در پیام‌هایی جداگانه فرارسیدن روز ملی پاکستان را به عارف علوی، رئیس جمهور و عمران خان نخست وزیر این کشور تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که تلاش‌های مشترک مسئولان دو کشور سبب گردد تا گام‌های قابل توجهی در جهت ارتقاء روابط دوجانبه در تمامی ابعاد برداشته شود.

شعار سال:به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در پیام خود به به رئیس جمهور پاکستان ابراز امیدواری کرده است، با توجه به توانمندی‌های گسترده و اشتراکات فراوان و غنی فرهنگی و تمدنی دو کشور برادر و مسلمان، شاهد توسعه و تعمیق روابط دو ملت بزرگ ایران و پاکستان در تمامی زمینه‌های مورد علاقه فیمابین باشیم.
 
رییس جمهور همچنین در پیام خود به نخست وزیر پاکستان اظهار امیدواری کرده است که با توجه به توانمندی‌های گسترده و اشتراکات فراوان فیمابین، شاهد شکوفایی روزافزون روابط دو کشور برادر و همسایه در تمامی سطوح و در راستای منافع دو ملت و مصالح عالیه امت اسلامی باشیم.
 
 روحانی در این پیام ها، از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت رئیس جمهور و نخست وزیر پاکستان و بهروزی مردم شریف جمهوری اسلامی پاکستان را مسألت کرده است.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا  ، تاریخ انتشار: 3  فروردین 1400، کدخبر:84272587 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
0
0
باید هرطور شده امید مون رو در برقراری ارتباط با همسایه هامون از دست ندیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین