پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۴۴۱۵
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۰ درصد آب‌های سطحی کشور را داریم، ولی به دلیل نبود مدیریت آینده نگر در گذشته نتوانستیم حق‌آبه خود را از کارون و مارون بگیریم.
شعار سال: "مهدی روشنفکر" در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون اول رئیس جمهور افزود: بدون شک بدون آب امکان توسعه در بخش‌های مختلف از جمله صنعت، کشاورزی و گردشگری وجود ندارد.

وی تصریح کرد: ۱۰ درصد آب‌های سطحی کشور را داریم، ولی به دلیل نبود مدیریت آینده نگر در گذشته نتوانستیم حق‌آبه خود را از کارون و مارون بگیریم.
 
برای تکمیل مطالعات سد‌های "پراشکفت"، "شبلیز"، "لوداب" ۱۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شود

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خروجی آب‌های این استان به سمت کارون ۳ میلیارد متر مکعب بوده که تاکنون تنها ۲۹۰ میلیون متر مکعب یعنی کمتر از ۱۰ درصد این آب را تخصیص گرفته‌ایم.

 روشنفکر بیان کرد: انتظار داریم در این دولت سد "سقاوه" با اختصاص ۵۰ میلیارد تومان در دولت تدبیر و امید کلنگ زنی و به یادگار بماند و برای تکمیل مطالعات سد‌های "پراشکفت"، "شبلیز"، "لوداب" ۱۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایسنا، تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۰۰۰۶۱۶۳۶۳۶۴، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین