پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۱۴۴
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: زیرگذر، میدان و یکی از پل‌های پروژه بزرگ و چهارسطحی آزادگان در مشهد آماده بهره‌برداری است.
شعار سال: خلیل‌الله کاظمی معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد در این خصوص گفت: تقاطع میدان نمایشگاه دارای چهار سطح است که سطح منفی یک آن بلوار نمایشگاه را به بلوار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی متصل می‌کند. سطح صفر این پروژه نیز به‌صورت میدان اجرا شده که این دو سطح آماده بهره‌برداری شده است.

وی ادامه داد: سطح مثبت یک این تقاطع نیز، شرق بزرگراه امام علی (ع) را به غرب این بزرگراه و به سوی چناران متصل می‌کند.

کاظمی افزود: همچنین سطح مثبت دو آن که دارای دو چپ‌گرد است بزرگراه امام علی (ع) را به بلوار نمایشگاه و دیگری غرب بزرگراه امام علی (ع) از سمت چناران را به بلوار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی متصل خواهد کرد.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: عرشه پل‌های تقاطع غیر همسطح آزادگان به‌صورت قطعات سگمنت اجراشده است و عرشه پل چپ‌گرد از بلوار امام علی (ع) به بلوار نمایشگاه همزمان با زیرگذر و میدان افتتاح خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار:۹ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر:۱۰۵۶۳۰۶، www.ilna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین