پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۲۷
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به هدف گذاریهای سنگینی که توسط دولت تدبیر و امید صورت گرفته تا پایان فعالیت دولت یازدهم 40 بیمارستان با چهار هزار و 600 تخت در سراسر کشور بهره برداری می شود.

شعارسال: محمد جعفر علیزاده روز جمعه در جریان بازدید از روند احداث بیمارستان 176 تختی کوثر نهاوند افزود: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به حوزه سلامت دارد و برای این منظور به زیر ساختهای فیزیکی بخش بهداشت و درمان نگاه خاصی دارد .

وی اظهار: در حال حاضر بیش از 120 طرح بیمارستانی در سطح کشور در حال احداث است که 40 واحد آن تا قبل از پایان سال بهره برداری می رسد که دو واحد از آنها در شهرهای نهاوند و بهار استان همدان قرار دارد.

علیزاده ابراز کرد: علاوه بر این دو بیمارستان، در سال 96 دو بیمارستان دیگر در استان همدان در سال 96 مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی گفت: بیمارستان نهاوند 174 تختی می باشد که تا کنون بالغ بر 88 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و طبق زمان بندی تا قبل از سال جاری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: به منظور بهره برداری کامل از این بیمارستان همزمان تجهیز آن آغاز شده و در چند روز آینده تجهیزات مورد نظر از طریق وزارت بهداشت به این شهرستان منتقل و در بیمارستان مستقر خواهد شد.

علیزاده گفت: بیمارستان کوثر نهاوند یک بیمارستان جنرال و مطابق با استانداردهای روز دنیاست است که نیازهای اساسی و تخصصی شهرستان را تامین می کند و در آن چهار اتاق عمل ، یک اتاق عمل سرپایی ، بخشهای زایمان و کودکان ، بخش ایزوله ، مراقبتهای ویژه با 17 تخت و بخش اورژانس با 23 تخت وجود دارد.

وی افزود: این بیمارستان دارای 6 و سه دهم هکتار وسعت می باشد که به لحاظ فنی و فضای فیزیکی در سطح خیلی خوبی قرار دارد و نیازهای شهرستان را تامین می کند .

در حال حاضر شهرستان نهاوند دارای دو بیمارستان آیت الله علیمرادیان و شهید حیدری می باشد که بیمارستان اولی توسط یکی از خیران شهرستان احداث و بیمارستان شهید حیدری نیز مربوط به پیش از انقلاب می باشد .

بیمارستان کوثر اولین بیمارستان دولتی است که در دوران جمهوری اسلامی در نهاوند احداث شده است .

شهرستان نهاوند با جمعیتی بیش از 190 هزار نفر در 105 کیلومتری جنوب استان همدان واقع شده است .

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 30مهر1395، کدخبر: 82275024: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین