پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۲۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳
یک عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: آدمی دوست دارد با انتخابات پیش رو، سال سیاست زنده ۱۴۰۰ به سال پر نشاطی به نفع مردم تغییر کند.
شعار سال: محمدعلی ابطحی در پاسخ به این سوال که “از سال ۱۴۰۰ چه انتظاری دارید؟ ” اظهار کرد: امیدوارم سال ۱۴۰۰، سال مشارکت مردم، سال ایجاد ارتباط مجدد بین حاکمیت و مردم در جهت رشد وتوسعه کشور، سال رسیدن به آرامش در سیاست داخلی و خارجی باشد.
 
انتظار مان در سال ۱۴۰۰

وی ادامه داد: آدمی دوست دارد با انتخابات پیش رو، سال سیاست زنده ۱۴۰۰ به سال پر نشاطی به نفع مردم تغییر کند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: انتظار دارم در سال ۱۴۰۰ یاس و ناامیدی به امید و نشاط تبدیل شود؛ چراکه این نسل جوان حس ناامیدی و بی نشاطی از خود بی نشاطی ضرر آفرین‌تر است.

وی افزود: امیدوارم این حس ناامیدی به مشارکت مردم و فعال کردن جامعه تبدیل شود. این آرزوی من است؛ اما گمان من این نیست که چنینی اتفاقی می‌افتد. معتقد هستم با ریل گذاری‌هایی که شده سال کم نشاط و کم مشارکت، اما پر فشارتری نسبت به گذشته خواهیم داشت. در صورتی این گمان من اشتباه از آب در می‌آید که موضوعاتی که به عنوان ابراز امیدواری در ابتدا طرح کردم به حقیقت بپیوندد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از صبح ما، تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: sobhema.news، ۱۱۴۷۵
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
0
0
خود جامعه داره به اين سمت پيش ميره اي كاش مسئولين خبر هاي بهتري برامون داشته باشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین