پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۶۳۳
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶
با وجود آنکه در ۱۶ آذر، علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی به همراه عزیزاله شهبازی استاندار البرز از پل دختر (پل سلیمانیه یا پل شاه‌عباسی) بازدید کردند و وعده اقدامات فوری و تامین بودجه ۵۰۰میلیونی برای مرمت بنا داده شد، اما، اما اکنون در فروردین ۱۴۰۰ با گذشت حدود ۴ماه از آن وعده‌ها هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته و صرفا ورودی و خروجی پل مسدود شده و چند داربست در قسمت ریزش کرده پل نصب شده و روی آن را با گونی پوشاندند؛ که آن پوشش هم پس از مدتی از بین رفت و اکنون پل به حال خود رها شده است.

  شعار سال:نیمه آذر ۹۹خبر رسید که به دلیل بارندگی‌های شدید در کرج، پل دختر (پل سلیمانیه یا پل شاه‌عباسی) در ورودی کرج نزدیک میدان حافظ فروریخت. پلی که تازه مرمت شده بود!

۱۶ آذر علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی به همراه عزیزاله شهبازی استاندار البرز از این پل بازدید کردند و وعده اقدامات فوری و تامین بودجه ۵۰۰میلیونی برای مرمت بنا داده شد.

اما اکنون در فروردین ۱۴۰۰ با گذشت حدود ۴ماه از آن وعده‌ها هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته و صرفا ورودی و خروجی پل مسدود شده و چند داربست در قسمت ریزش کرده پل نصب شده و روی آن را با گونی پوشاندند. که آن پوشش هم پس از مدتی از بین رفت و اکنون پل به حال خود رها شده است.

حفره‌ای هم در قسمت پایین پل ایجاد شده که افراد معتاد و بی‌خانمان بیشتر در زمستان و هنگام شب داخل آن می‌مانند و در فصل گرما هم در گوشه و کنار پل شب اتراق می‌کنند.

از سویی دو طرف پل به دلیل ایجاد فضای سبز آبیاری می‌شود و بر شدت نم و نای رطوبت پایین پل می‌افزاید و دامنه تخریب‌ها گسترش می‌یابد.
مریم_اطیابی

تعداد بازدید : 10

پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال ،برگرفته از کانال تلگرامی میراث باشی

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین