پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۸۳
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸
مشاور وزیر و مسئول پیگیری مصوبات استانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تا پایان سال و از محل طرح ستاد «اقتصاد مقاومتی» 10 طرح مهم صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری می‌رسند.
شعارسال: مشاور وزیر و مسئول پیگیری مصوبات استانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تا پایان سال و از محل طرح ستاد «اقتصاد مقاومتی» 10 طرح مهم صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری می‌رسند.

منطقه کهگیلویه و بویراحمد، «بهروز ریاحی» در نشست با امام جمعه شهر یاسوج با بیان این‌که باید در هر استان 10 طرح مهم از محل طرح ستاد «اقتصاد مقاومتی» تا پایان سال 95 باید به بهره‌برداری برسد، افزود: این طرح‌ها نیز در کهگیلویه وبویراحمد مشخص و در حال انجام فرآیند کار هستند.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون چیزی که در کشور دیده می‌شود این امیدواری را می‌دهد که رقم واحدها به چرخه تولید برگشته در دولت تدبیر و امید از 13 هزار 500 به بیش از 20 هزار واحد در پایان سال 95 برسد.

مشاور وزیر و مسئول پیگیری مصوبات استانی وزارت صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: میزان صادرات کشور در سال 94 افزون بر 32 میلیارد دلار بوده است که پیش‌بینی و هدفگذاری وزارت صنعت، معدن و تجارت رساندن میزان صادرات کشور به 50 میلیارد دلار در سال 95 است.

ریاحی با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌های لازم هم‌چون آب، برق و گاز در 13 شهرک و ناحیه صنعتی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این شهرک‌ها جزو شهرک‌های خوب کشور و قیمت زمین در این شهرک‌ها 46 هزار تومان است که در سال جدید افزایش قیمتی نسبت به پارسال نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: باید در استان بستر فراهم شود سرمایه‌گذار را بیاوریم صدور جواز تأسیس یک روزه صادر و زمین 7 روزه به سرمایه‌گذار واگذار شود و به هیچ وجه معطلی و خللی در کار سرمایه‌گذار ایجاد نشود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری صبح قزوین، تاریخ انتشار: پنجشنبه 13 خرداد 1395، کدخبر: 194315، www.sobheqazvin.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین