پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۱۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
جروسالم پست نوشت: به گفته مقامات ارشد اسرائیل «مالی در هیچ جای مصاحبه نمی‌گوید که هدف شان جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است. او هرگز ایرانی‌ها را متهم به بدرفتاری نمی‌کند. هیچ جا در مصاحبه او درمورد مشورت با متحدان امریکا در منطقه اشاره نمی‌کند.»
شعار سال: این اظهار نگرانی پس از آن عنوان شد که رابرت مالی نماینده امریکا در امور ایران از بازگشت به برجام و لغو تحریم‌ها بدون اضافه کردن عناصر دیگر و تقویت آن، سخن گفت.

یک مقام ارشد امنیتی در این رابطه گفت، «اگر این سیاست امریکاست، پس ما نگرانیم.»

این منبع افزود که مصاحبه مالی منجر به عصبانیت در بین مقامات بلندپایه اسرائیل شده است چراکه «در گذشته دولت بایدن سخن از توافق قدرتمندتر و بلندتر گفته بود، اما این اصلا در مصاحبه مالی نیست. همه‌ی حرفشان بازگشت به برجام است.»

این منبع افزود: «مالی در هیچ جای مصاحبه نمی‌گوید که هدف شان جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است. او هرگز ایرانی‌ها را متهم به بدرفتاری نمی‌کند. هیچ جا در مصاحبه او درمورد مشورت با متحدان امریکا در منطقه اشاره نمی‌کند.»

این مقام گفت: «مالی طوری رفتار می‌کند که انگار مقام سازمان ملل است؛ اومی گوید ایران و امریکا نسبت بیکدیگر بی اعتمادند.»

این مقام اسرائیلی اضافه کرد که امریکایی ها از نبود دولت در اسرائیل استفاده می‌کنند و تصور می‌کنند نتانیاهو پاسخ و واکنش قدرتمندی به آن نشان نخواهد داد.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از انتخاب، تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۶۱۰۹۹۹، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
برچسب ها: مالی ، مصاحبه ، سلاح ، هسته ای
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
0
0
واقعا ایران باید یکبار برای همیشه تکلیف خودش رو با مردمش روشن کنه که دقیقا به دنبال چی هست این همه واگرایی و چند صدایی پدر روان مردم رو در اورده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین