پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۵۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اف‌ای تی اف در دستورکار قرار می‌گیرد و روی آن بحث می‌شود.
شعار سال: سیدمحمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام،  در رابطه با روند فعلی تصویب اف ای تی اف عنوان کرد: اف ای تی اف در دستورکار قرار می گیرد و روی آن بحث می شود. من امید دارم که تصمیمی بر اساس مصالح کشور در خصوص آن گرفته شود.

او افزود: من از قبل هم گفته ام که تصویب لوایح پالرمو و سی اف تی به نفع جمهوری اسلامی است و باعث می شود از مشکلات بانکی و تجاری زیادی که برای جمهوری اسلامی ایران بوجود آمده و موجب تحمیل هزینه های زیادی به ایران شده، کاسته شود و مشکلات ایرانیان خارج از کشور در گشایش حساب های بانکی و مشکلات، برطرف شود.

او تاکید کرد: در مجموع تصویب این لوایح به نفع ایران است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: من نمی توانم پیش بینی داشته باشم چون مجمع مدت ها تعطیل بود ولی امیدوارم این کار انجام شود، چون به نفع ایران است.

او ادامه داد: واقعیت این است که عدم تصویب اف ای تی اف در شرایط فعلی فقط وضعیت را سخت تر می کند و باید مصلحت اندیشی صورت بگیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار ۱۸ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: 1161122، www.borna.news.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
0
0
اخر نفهمیدیم که این لایحع پالرمو چی هست که این همه ادم دارن سنگش رو به سینه میزنن؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین