پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۹۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
در یک گفتگوی کلاب هاوسی اینطور گفته شد که در میان اصولگرایان این رضایی است که می‌تواند اجماع بوجود بیاورد و با شخصیت استراتژیست و راهبردی که از خود نشان داده و تسلطی که به مباحث اقتصادی دارد به شخصیت‌هایی دیگر اصولگرا ارجح است.
شعار سال: شب گذشته در یکی از اتاق‌های کلاب هاوس که توسط فرید مدرسی از فعالان رسانه‌ای مدیریت می‌شد، با موضوع این گزاره که آیا محسن رضایی می‌تواند جایگزین مناسبی برای جانشینی قالیباف به جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری باشد؟ بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

با توجه به موضوع مورد بحث که در خصوص قضاوت بین عملکرد دو مدیر اصولگرا (رضایی-قالیباف) و برنامه‌های آنان بود، نکته‌ای جالب رخ داد که شاید برخلاف دوره‌های پیشین از نظر اکثر افراد و شنوندگان حاضر در این اتاق، محسن رضایی تنها کاندیدایی است که در این سال‌ها برنامه دقیق انتخاباتی داشته و دارای استراتژی است.

 
 
رضایی خود سانسوری را کنار خواهد گذاشت
 
 
اوج بحث و جدل درباره این موضوع، جدال بین سعید آجرلو و وحید ایمانی با مدیران گروه بود، آنجا که وحید ایمانی به فرید مدرسی گفت اساسا موضوع گفتگو و گزاره اشتباه است، زیرا هنوز هیچ مصاحبه و هیچ ادعایی از سوی قالیباف مبنی بر حضور در انتخابات مطرح نشده است.

وحید ایمانی با اشاره به یک خبر عنوان کرد که محسن رضایی قطعا در انتخابات شرکت خواهد کرد؛ دیگر قرار نیست محسن رضایی با توجه ملاحظات سیاسی عرصه را برای حضور دیگر کاندیدا‌ها ترک و کناره‌گیری کند و خود سانسوری را کنار خواهد گذاشت.

گفتنی است در این جمع بندی صحبت‌ها و مباحث در حدود ۶۵ درصد به این سمت و سو بود که در شرایطی که رییسی در انتخابات حاضر نشود در میان اصولگرایان این رضایی است که می‌تواند اجماع بوجود بیاورد و با شخصیت استراتژیست و راهبردی که از خود نشان داده و تسلطی که به مباحث اقتصادی دارد به شخصیت‌هایی دیگر اصولگرا که صرفا افراد اجرایی خوبی هستند ارجح است.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبر آنلاین، تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۵۰۳۱۵۲، www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هیوا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
0
0
من به هیچی کار ندارم که نظامی هست نیست فرد نظامی میتونه در انتخابات شرکت کنه نکنه هیچ کدوم از اینا رو کار ندارم و میزارم کنار. فقط اقای رضایی چقدر پشتکار واقعا. بنظرم اگر بخواهیم درابه بهترین اخلاق شخصیتی شما صحبت کنیم پشت کارتونه که هربار در انتخابات شرکت کردین و بازهم مایوس نشدین.آفرین برادر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین