پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۰۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶
مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم با تأکید بر توجه به معیشت دست‌فروشان مستقر در روزبازار‌ها و ایجاد شرایط مناسب برای فعالیت آنان با توجه به شرایط کرونایی گفت: ساماندهی و نظارت بر روزبازار‌ها و اعمال محدودیت‌ها بدون همراهی سایر دستگاه‌های متولی از عهده‌ی شهرداری خارج است.
شعار سال: احمدرضا شفیعی با اشاره به اعمال محدودیت در برپایی روزبازارها در قم اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونای استان و ابلاغ‌های انجام‌شده، کلیه روز بازارهای شهر قم تا عادی شدن شرایط و صدور مجوزهای لازم تعطیل خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: برخی از فروشندگان این روزبازارها با توجه به خریدهای قبلی و به علت مباحث معیشتی و فرهنگی و عدم اطلاع‌رسانی فراگیر قبلی با یک‌سوم ظرفیت و با اعمال محدودیت زمانی مجوز فعالیت گرفتند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم تصریح کرد: موضوع ساماندهی و نظارت بر فعالیت روزبازارها تنها معطوف به شهرداری نیست و دیگر دستگاه‌ها ناظر و متولی نیز باید در این زمینه همکاری لازم داشته باشند.

وی با بیان اینکه بر اساس مأموریت‌های قانونی محول شده به شهرداری از ساعت ۵ صبح فردا جمعه ۲۰ فروردین نیروهای رفع تخلفات شهری در محل برپایی روزبازارها حضور خواهند داشت، عنوان کرد: امروز اخطار و ابلاغ‌های لازم به فروشندگان داده‌شده و از فردا با جدیت با استقرار در این مکان با افراد برخورد خواهد شد.

شفیعی در پایان لزوم توجه به معیشت دست‌فروشان را نیز متذکر شد و ادامه داد: عمده‌ی فعالان روزبازارها و دست‌فروشان از اقشار ضعیف جامعه هستند که گاها تنها راه کسب درآمد آنان از طریق فروش در بازارهای روز است و با تعطیلی این روزبازارها باید حمایت‌ها و پشتیبانی‌های لازم از آنان انجام پذیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار ۲۱ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: 14000120000010، www.farsnews.ir.
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
0
0
یک فضاب باز برای روزبازارها در نظر گرفته شود که با رعایت فاصله آنها هم درآمد خود را داشته باشند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین