پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۲
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴
مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان چهارمحال و بختیاری از افتتاح خیابان کودک در شهرکرد خبر داد.

شعار سال: فرزاد رحیمی 23 آبان در آیین افتتاح خیابان کودک اظهار کرد: کودکان سرمایه‌هایی هستند که آینده کشور در دستان کوچکشان قرار دارد.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها بیشتر به نیازهای رفاهی کودکان توجه دارند افزود: این درحالی است که نیاز روحی آن‌ها در نظر گرفته نمی‌شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان با تاکید بر ضرورت به توجه کودکان در جامعه گفت: این خیابان با هدف ارزش‌گذاری به کودکان و ایجاد حساسیت اجتماعی برای این قشر از جامعه نام‌گذاری شده است.

رحیمی اظهار کرد: به دلیل واقع بودن کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان و تردد بالای کودک و نوجوان در این مسیر ،خیابان کودک برای نام‌گذاری این خیابان انتخاب شده است.

این خیابان در حد فاصل خیابان طالقانی و فردوسی شمالی قرار دارد که امروز با حضور مسئولین استانی و مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان کهکیلویه و بویر احمد به نام کودک نام‌گذاری شد.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت خبرگزاری ايسنا، تاریخ انتشار: 23 آبان 1394، کد مطلب: 948-8214-5 :www. isna.ir


برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین