پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰
سخنگوی شورای شهر تبریز گفت: با وجود اینکه در حوزه مالی دچار مشکل هستیم، اما بازهم پروژه‌های عمرانی تبریز فعال هستند.

شعار سال : "حبیب شیری آذر" در نشست خبری گفت: باتوجه به اینکه شهرداری با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند، از این رو بیشتر مصوبات شورای شهر در جهت اصلاح منابع درآمدی شهرداری و حل مشکلات مالی این مجموعه است.

وی افزود: باتوجه به اینکه شهروندان توان مالی برای اخد مجوز ساختمانی ندارند، به صورت غیرقانونی و بدون مجوز ساختمان های خود را احداث می کنند و به خاطر رفع این مشکلات، برخی سیاست‌های تشویقی همچون اعمال تخفیف در محاسبه هزینه پروانه ساختمانی، اعمال می کنیم.

وی با اشاره به تصویب خواهر خواندگی تبریز با شهر "هوشی مینه" ویتنام در جلسه این هفته شورای شهر تبریز، گفت: هوشی مینه اقتصادی ترین و صنعتی ترین شهر ویتنام است که 30 درصد درآمد ویتنام از این شهر است.

شیری آذر در خصوص سایر مصوبات اخیر شورای شهر تبریز، عنوان کرد: اخیرأ به باشگاه تراکتورسازی کمک مالی 500 تومانی در صحن شورا تصویب شده است و همچنین یک مرکز توسط شهرداری و شورای شهر به منظور ساماندهی وضعیت اجتماعی تبریز و نگه‌داری کسانی که با آسیب‌های اجتماعی مواجه هستند، احداث شده است.

سخنگوی شورای شهر افزود: همچنین در راستای ساماندهی وضعیت حمل و نقل درون شهری و حل مشکل ترافیک شهری و ارتقای امنیت سفر داخل شهری، تصمیماتی در صحن شورا اتخاذ شده است.

وی افزود: باتوجه به اینکه ارتقای خدمات رسانی دستگاه های اجرایی به شهروندان، از دغدغه اصلی اعضای شورای شهر تبریز است، در این خصوص جلسه ای با مدیرعامل توزیع برق استان برگزار کرده و در خصوص ارتقای کیفیت خدمات و حل برخی از مشکلات برنامه ریزی‌هایی انجام گرفت.

شیری آذر از تحقق 82 درصدی بودجه شش ماهه نخست خبر داد و افزود: 47 درصد آن نقدی و 53 درصد آن غیر نقدی می باشد که نسبت به سال های گذشته این میزان تحقق بودجه بی نظیر بوده است.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا برای سالگرد ستارخان مراسم بزرگداشت برگزار نمی شود؟ گفت: خودمان به داشته هایمان بی توجهیم و اگر یک ملت نتواند از میراث خود دفاع کند، دیگران به راحتی قصد تعرض پیدا می کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسایت خبرگزاري ایسنا ، تاریخ نشرخبر : 25 آبان 1394 کد مطلب : 948-27414-5 www.tabriz.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
شهرداری وشورای شهر تبریز واقعا خوب عمل کردن واقعا خوب کار کردن م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین