پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۸۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: طبق قانون مسئولیت مدنی و قانون مجازات اسلامی بیان شده است که این قصور و تقصیری که شکل گرفته است باید بررسی شود و قطعاً رئیس قوه مجریه عامل اصلی در این موضوع بوده است.
شعار سال: نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در رابطه با شکایت کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهور اظهار کرد: رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نامه‌ای را با عنوان شکایت از رئیس جمهور در رابطه با بی تدبیری در بیماری کرونا به قوه قضائیه ارسال کرده بودند که رونوشت آن نامه را برای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس هم ارسال کرده اند.
 
کمیسیون اصل نود به پرونده شکایت از روحانی ورود خواهد کرد

وی ادامه داد: آقای شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت مجلس از کمیسیون اصل ۹۰ درخواست داشتند که این کمیسیون نیز در مسئله بی‌تدبیری ستاد ملی کرونا در جهش یافتن کرونا در کشور ورود پیدا کند.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه در نامه مذکور به چند مسئله در رابطه با کرونا و تصمیمات غلط اشاره شده بود، گفت: با توجه به اینکه بیماری کرونا در سطح جهان در حال گسترش است؛ تنها راه پیشگیری از این گسترش در کشور این مورد بود که ما تصمیمات درستی را اتخاذ کنیم تا مانع از گسترش بیماری کرونا در کشور شویم.

پژمانفر تصریح کرد: برای کنترل کرونا در کشور میبایست محدودیت‌های بیش از پیش در کشور اتخاذ می‌شد مثلاً دولت و ستاد ملی کرونا باید سفر‌های نوروزی را محدود می‌کردند تا مردم نتوانند در این شرایط به شهر‌های مختلف یا کشور‌های مختلف سفر کنند که اگر این سیاست‌ها اتخاذ می‌شد امروز کشور در حالت اضطرار قرار نمی‌گرفت.

وی با اشاره به سفر نرفتن مقام معظم رهبری در ابتدای سال، بیان کرد: متاسفانه رئیس ستاد ملی کرونا رئیس جمهور است که مشاهده می‌کنیم ایشان بدون توجه به تذکرات کادر درمان و نخبگان پزشکی به سونامی کرونا دامن زدند و مسئله‌ای را ایجاد کردند که امروز کشور در حالت قرمز قرار گرفته است که اقدام رئیس‌جمهور هم خلاف شرع بوده و هم خلاف قانون.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: طبق قانون مسئولیت مدنی و قانون مجازات اسلامی بیان شده است که این قصور و تقصیری که شکل گرفته است باید بررسی شود و قطعاً رئیس قوه مجریه عامل اصلی در این موضوع بوده است.

پژمانفر گفت: بنده به عنوان رئیس کمیسیون اصل نود به یکی از اعضای کمیسیون که تخصصی در این حوزه دارد دستور داده ام که پیگیر این مسئله باشد و همچنین بررسی لازمی صورت گیرد تا مشخص شود مقصر اصلی این اتفاق چه کسی بوده است و گزارش آن را در اسرع وقت منتشر شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰، کدخبر: ۹۲۶۱۶۸، snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
0
0
شیوع روحانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین