پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۰۹۸
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹
برخی خبر‌های رسیده حاکی از این است که علی لاریجانی تاکنون نظر قطعی خودش را برای ثبت نام اعلام نکرده است و پیش بینی می‌شود در لحظات آخر برای ثبت نام وارد وزارت کشور شود و با حمایت طیف سنتی اصولگرایان و همچنین اصلاح طلبان مقابل ابراهیم رئیسی قرار بگیرد.

شعار سال: با وجود منع حضور «سیدحسن خمینی» در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم توسط آیت الله خامنه ای که روز دوشنبه توسط خبرگزاری نزدیک به بیت امام خمینی(ره) منتشر شد؛ فرزند سیداحمد خمینی روز گذشته در در دیدار با اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: " به عنوان یک کنش گر در عرصه حضور خواهم داشت." وی همچنین به انتخابات پیش رو هم اشاره داشت و هشدار داد: "حکومت «یکدست افراطی» برای کشور خطرناک است."

تحریریه هفته نامه صدا، وابسته به حزب کارگزاران انقلاب اسلامی که پیشتر شعار "همه با هم"را برای سیدحسن خمینی انتخاب کرده بودند، درشماره امروز خود با انتشار تصویر ابراهیم رئیسی مقابل سیدحسن خمینی (با ماسک) و با تیتر "دوئل بی دوئل" به استقبال سخنان روز گذشته نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی رفت.

این در حالی است که هفته گذشته و در یکی از اتاق های گفت وگو که در شبکه اجتماعی "کلاب هاوس" برگزار شده بود یکی از نزدیکان بیت امام(ره) از پیغام مهم سیدابراهیم رئیسی به سیدحسن خمینی خبر داده بود که در این پیام رئیس دستگاه قضاء قید کرده بود که اگر سیدحسن خمینی قصد ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو را دارد او در صحنه حضور نخواهد یافت و با او رقابت نخواهد کرد.

موضوعی که به نظر می رسد با انصراف سیدحسن خمینی حالا دیگر باید ابراهیم رئیسی را نامزد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم و گزینه اصلی اصولگرایان برای رسیدن به پاستور دانست.

همه اینها در حالی است که اصلاح طلبان پس از ناامیدی از حضور سیدحسن خمینی در انتخابات، چشم به محمدجواد ظریف دوخته و انتظار دارند با ثبت نام او در انتخابات در صحنه باقی بمانند.

اما از سوی دیگر برخی خبرهای رسیده حاکی از این است که علی لاریجانی تاکنون نظر قطعی خودش را برای ثبت نام اعلام نکرده است و پیش بینی می شود در لحظات آخر برای ثبت نام وارد وزارت کشور شود و با حمایت طیف سنتی اصولگرایان و همچنین اصلاح طلبان مقابل ابراهیم رئیسی قرار بگیرد.

اگر سیدحسن خمینی بیاید من ثبت نام نمی‌کنم!

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دیدبان ایران، تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۵۷۶۰، www.didbaniran.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین