پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۴۲۵
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷
شاید بنظر عباراتی نظیر قیمت دلار و طلا، وضعیت بورس و فلان سهام، واکسن کرونا، شعار سال، وضعیت تورم، فساد اقتصادی، انتخابات، آغاز ماه رمضان و ..، می‌بایست بیشترین عبارات جستجو شده در گوگل در فروردین ۱۴۰۰ می‌بودند، اما رصد سلیقه مردم چیز دیگری را نشان می‌دهد.
شعار سال: طبق آمار در فروردین ۱۴۰۰، کلمات ارز دیجیتال، اجاره خانه و آزاده نامداری بیشترین جست‌وجو را در مهرماه در بین ایرانیان داشته اند.

امروزه موتور‌های جستجو از ارکان مهم و بسیار درآمدزای اقتصاد فضای مجازی در دنیا است و در بازار جستجوگر‌های فضای مجازی، گوگل از موتور‌های جستجوی محبوب دنیا به شمار می‌رود؛ به طوری که بیش از ۸۰ درصد جستجوی اینترنتی را در سال ۲۰۲۰ به خود اختصاص داده است و این باعث شده است از سایر رقبا مانند یاهو، بینگ، یاندکس و بایدو سبقت بگیرد.
 


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری اقتصاد۲۴، تاریخ انتشار ۳۰ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۳۸۲۶، eghtesaad۲۴.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین