پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۷۳۱
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
در قضیه مذاکرات نیز "بایدن" قصد دارد با آزادکردن بخش کوچکی از سرمایه‌های بلوکه شده (بخوانید دزدیده شده) خود را منجی ایران جلوه داده و با فریب خواص، زمان را خریده و به فشار و تحریم در زیر سایه برجام ادامه دهد و کشورمان را موظف کند تا به محدودیت‌ها و وظایف یکطرفه خود ادامه دهد و از پیشرفت ما جلوگیری نماید.
شعار سال: زمانی که پیروزی سپاه امیرالمومنین علی (علیه السلام) حتمی بود، معاویه توسط عمروعاص دست به خدعه و نیرنگ زد تا جنگ باخته را تبدیل به پیروزی کند.

در این حین عمروعاص با فریب اعتقادی دستور داد قرآن‌ها را بر سر نیزه کنند. با سر نیزه رفتن قرآن‌ها، اراده خواص و لشکریان سست شد و نهی حضرت و مالک اشتر راه به جایی نبرد و کار به حکمیت و داوری ابوموسی اشعری ساده‌لوح رسید و معاویه در حکمیت و با فریب ابوموسی از طریق قسم دروغ عمروعاص، به خلافت رسید.

در قضیه مذاکرات نیز "بایدن" قصد دارد با آزادکردن بخش کوچکی از سرمایه‌های بلوکه شده (بخوانید دزدیده شده) خود را منجی ایران جلوه داده و با فریب خواص، زمان را خریده و به فشار و تحریم در زیر سایه برجام ادامه دهد و کشورمان را موظف کند تا به محدودیت‌ها و وظایف یکطرفه‌ی خود ادامه دهد و از پیشرفت ما جلوگیری نماید.

همانطور که خواص امضای "کری" را تضمین دانستند، بایدن می‌خواهد با فریب مردم امضای خود را نیز تضمین جلوه دهد.

بیدار باشیم

معیشت بر نیزه و بایدن عمروعاص!

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از خیبرآنلاین
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین